Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Poradnik] Jak zrobić perk 1/x szansy na zdobycie?Łatwy sposób

cod nowy cod mod nowy drago 36 perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2014 16:40

Witam!

W tym poradniku przedstawie wam jak stworzyć perk, którego ciężej zdobyć.
Odsyłam was do dokumentacji: cod_perk_enabled

1. Najpierw musimy stworzyć swój perk.
2. Następnie w plugin_init zmieniamy tą linijkę:
cod_register_perk(perk_name, perk_desc)
Na:
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 2) // za 2 dajemy swoja wartosc trudnosci zdobycia perku
3. Następnie edytujemy publica:
public cod_perk_enabled(id)
Zamieniamy na:
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
4. Następnie na samym początku publica dodajemy:
if(wartosc == 1)
       return COD_STOP
Ten warunek odpowiada za to, jeśli gracz wylosuje wartość 1 to dostanie ten perk, jeśli wylosuje 2 (lub inną wartość) to jej nie dostanie.

5. Na końcu publica dodajemy:
return COD_CONTINUE
Public powinien wyglądać o tak:
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
    if(wartosc == 1)
        return COD_STOP;
    
    //kod, tu: ma_perk i co tam masz
    return COD_CONTINUE;
}
Spoiler



Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.02.2014 21:08

Lub też tak :)

public cod_perk_enabled(id)
{
    if(random(150) != 0) // 1/150 szans na zdobycie perku
               return COD_STOP
           
    //kod, tu: ma_perk i co tam masz
    return COD_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 16.02.2014 13:51

To wtedy zamiast random(150) != 0, aby była szansa 1/150, można krócej: if(!(random(150)) ;)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod, mod, nowy, drago, 36, perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych