Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie do sklepiku żeby exp kosztował więcej od większego lvl


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Mamorr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:97
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bzk
Offline

Napisano 09.02.2014 19:45

Witam.

 

Jak dodać do sklepiku żeby exp kosztował więcej na wyższym lvl? Np do 100 lvl 16k, od 100-200 25k, od 200-300 40k od 300-400 50k?

Wysokie sumy ponieważ z każdym lvl dostajemy więcej kasy, kożystam z tego sklepiku : http://amxx.pl/topic...p-aktualizacja/


  • +
  • -
  • 0

#2 Thilidric

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 11.02.2014 08:50

Więc tak, na początku upewnij się, że znasz chociaż podstawy programowania, inaczej nie pomoże Ci moja wypowiedź.

 

Otwieramy pliczek "cod_shop/cod_shop.sma" i idziemy do linijki 198 - tutaj można zauważyć, że twórca tego sklepiku to <CIACH!> ponieważ powpisywał ceny na stałe zamiast w zmiennych.

Więc kontynuujmy...

 

Zamieniamy

if(kasa >= 16000)

na

new i_itemPrice = getCODplayerLevel * 5 + 1500;
if(kasa >= i_itemPrice)

Gdzie w miejsce getCODplayerLevel wstawiamy funkcje czy cookolwiek z CODa co wyciągnie nam level gracza, a 5 to mnożnik. Czyli np. gracz z 100 levelem zapłaci 2000 zamiast 16000.

 

Następnie w tym IFie szukamy inne wpisy z wartościom 16000, np.

cs_set_user_money(id, kasa-16000);

...i podmieniamy kasa-16000 na i_itemPrice.

 

Zamieniamy:

if(kasa < 16000)

na:

if(kasa < i_itemPrice)

(11.02.2014 17:09):
W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgarne, nienawistne, obsceniczne, bluźniercze, pornograficzne, naruszające prywatność lub inne treści niezgodne z prawem.

Użytkownik Benio101 edytował ten post 11.02.2014 17:09
W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgarne, nienawistne, obsceniczne, bluźniercze, pornograficzne, naruszające prywatność lub inne treści ni

  • +
  • -
  • -2

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych