Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PaintBall - usuwanie kulek


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 122
Zaawansowany

  • Postów:469
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 09.02.2014 16:08

Witam.

Od czasu do czasu na serwerze PB zdarzają się crashe. Podejrzewam, że mają one związek z usuwaniem kulek.

W kodzie znalazlem pewną nieścisłość: kulki nie do końca są usuwane, jedynie ich rozmiar, miejsce i renderowanie jest zmieniane

public paint_reset(ent)
{
    remove_task(ent);
    ent -= TASK_PB_RESET;
    new a, findpb = 1;
    while (a++ <= g_pbcount && findpb)
        if (g_paintballs[a] == ent)
            findpb = g_pbstatus[a] = 0

    set_pev(ent, pev_effects, pev(ent, pev_effects) | EF_NODRAW);
    engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
    set_pev(ent, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
    engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, Float:{-2000.0, -2000.0, -2000.0});
    if (pev(ent, pev_renderfx) != kRenderFxNone)
        set_rendering(ent);
        
}

Ktoś doradził mi, aby zastosować coś takiego:

public paint_reset(ent)
{
    remove_task(ent);
    ent -= TASK_PB_RESET;
    new a, findpb = 1;
    while (a++ <= g_pbcount && findpb)
        if (g_paintballs[a] == ent)
            findpb = g_pbstatus[a] = 0;
    
    engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
        
}

Niestety po tym, przy pełnym serwerze crashe występują co chwilę (co około 30 sec)

 

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?



#2 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 09.02.2014 16:12

Chodzi o czystego paintball mod'a ? Nie Real ?

Jeśli tak to crashe są spowodowane przez granaty. Gdy się rzuci granat pod koniec rundy i czasami wybucha na początku to wtedy jest crash. Może o to chodzi ?


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 122
Zaawansowany

  • Postów:469
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 10.02.2014 13:35

Chodzi o czystego paintball mod'a ? Nie Real ?

Jeśli tak to crashe są spowodowane przez granaty. Gdy się rzuci granat pod koniec rundy i czasami wybucha na początku to wtedy jest crash. Może o to chodzi ?

 

Tak, rzeczywiście to było przyczyną crashy.

 

Jednak czy ktoś potrafi mi wyjaśnić czemu akurat w ten sposób są usuwane kulki oraz czemu zastosowana przeze mnie druga metoda nie działa? (powoduje crashe przy próbie wyczyszczenia kulek)?



#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 10.02.2014 14:30

public paint_reset(ent)
{
    ent -= TASK_PB_RESET;
    
    new a = 0, findpb = 1;
    while (a++ <= g_pbcount && findpb)
        if (g_paintballs[a] == ent)
            findpb = g_pbstatus[a] = 0;
    
    remove_entity(ent)
        
}

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych