Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdj臋cie

PaintBall - usuwanie kulek


  • Nie mo偶esz napisa膰 tematu
  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • U偶ytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Post贸w:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 09.02.2014 16:08

Witam.

Od czasu do czasu na serwerze PB zdarzaj膮 si臋 crashe. Podejrzewam, 偶e maj膮 one zwi膮zek z usuwaniem kulek.

W kodzie znalazlem pewn膮 nie艣cis艂o艣膰: kulki nie do ko艅ca s膮 usuwane, jedynie ich rozmiar, miejsce i renderowanie jest zmieniane

public paint_reset(ent)
{
    remove_task(ent);
    ent -= TASK_PB_RESET;
    new a, findpb = 1;
    while (a++ <= g_pbcount && findpb)
        if (g_paintballs[a] == ent)
            findpb = g_pbstatus[a] = 0

    set_pev(ent, pev_effects, pev(ent, pev_effects) | EF_NODRAW);
    engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
    set_pev(ent, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
    engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, Float:{-2000.0, -2000.0, -2000.0});
    if (pev(ent, pev_renderfx) != kRenderFxNone)
        set_rendering(ent);
        
}

Kto艣 doradzi艂 mi, aby zastosowa膰 co艣 takiego:

public paint_reset(ent)
{
    remove_task(ent);
    ent -= TASK_PB_RESET;
    new a, findpb = 1;
    while (a++ <= g_pbcount && findpb)
        if (g_paintballs[a] == ent)
            findpb = g_pbstatus[a] = 0;
    
    engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
        
}

Niestety po tym, przy pe艂nym serwerze crashe wyst臋puj膮 co chwil臋 (co oko艂o 30 sec)

 

Ma kto艣 jeszcze jakie艣 pomys艂y?


  • +
  • -
  • 1

#2 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidz膮cy

  • Post贸w:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imi臋:Marcin
  • Lokalizacja:D膮browa G贸rnicza
Offline

Napisano 09.02.2014 16:12

Chodzi o czystego paintball mod'a ? Nie Real ?

Je艣li tak to crashe s膮 spowodowane przez granaty. Gdy si臋 rzuci granat pod koniec rundy i czasami wybucha na pocz膮tku to wtedy jest crash. Mo偶e o to chodzi ?


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • U偶ytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Post贸w:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 10.02.2014 13:35

Chodzi o czystego paintball mod'a ? Nie Real ?

Je艣li tak to crashe s膮 spowodowane przez granaty. Gdy si臋 rzuci granat pod koniec rundy i czasami wybucha na pocz膮tku to wtedy jest crash. Mo偶e o to chodzi ?

 

Tak, rzeczywi艣cie to by艂o przyczyn膮 crashy.

 

Jednak czy kto艣 potrafi mi wyja艣ni膰 czemu akurat w ten spos贸b s膮 usuwane kulki oraz czemu zastosowana przeze mnie druga metoda nie dzia艂a? (powoduje crashe przy pr贸bie wyczyszczenia kulek)?


  • +
  • -
  • 0

#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Post贸w:878
  • GG:
  • Imi臋:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 10.02.2014 14:30

public paint_reset(ent)
{
    ent -= TASK_PB_RESET;
    
    new a = 0, findpb = 1;
    while (a++ <= g_pbcount && findpb)
        if (g_paintballs[a] == ent)
            findpb = g_pbstatus[a] = 0;
    
    remove_entity(ent)
        
}

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klan贸w (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018





U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1

0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych