Witam.
Od czasu do czasu na serwerze PB zdarzaj膮 si臋 crashe. Podejrzewam, 偶e maj膮 one zwi膮zek z usuwaniem kulek.
W kodzie znalazlem pewn膮 nie艣cis艂o艣膰: kulki nie do ko艅ca s膮 usuwane, jedynie ich rozmiar, miejsce i renderowanie jest zmieniane
public paint_reset(ent) { remove_task(ent); ent -= TASK_PB_RESET; new a, findpb = 1; while (a++ <= g_pbcount && findpb) if (g_paintballs[a] == ent) findpb = g_pbstatus[a] = 0 set_pev(ent, pev_effects, pev(ent, pev_effects) | EF_NODRAW); engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); set_pev(ent, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, Float:{-2000.0, -2000.0, -2000.0}); if (pev(ent, pev_renderfx) != kRenderFxNone) set_rendering(ent); }
Kto艣 doradzi艂 mi, aby zastosowa膰 co艣 takiego:
public paint_reset(ent) { remove_task(ent); ent -= TASK_PB_RESET; new a, findpb = 1; while (a++ <= g_pbcount && findpb) if (g_paintballs[a] == ent) findpb = g_pbstatus[a] = 0; engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent) }
Niestety po tym, przy pe艂nym serwerze crashe wyst臋puj膮 co chwil臋 (co oko艂o 30 sec)
Ma kto艣 jeszcze jakie艣 pomys艂y?