Witam, chciałbym prosić o dokładny poradnik jak dodać klasie 1/x na podpalenie wroga przy każdym strzale i z każdej broni.
Z góry dzięki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.02.2014 15:09
Witam, chciałbym prosić o dokładny poradnik jak dodać klasie 1/x na podpalenie wroga przy każdym strzale i z każdej broni.
Z góry dzięki.
Napisano 07.02.2014 15:38
Kod by Cypis'
Poradnik by Drago36
Do bibliotek dodajesz:
#include <fakemeta> #include <xs>
Pod bibliotekami dodajesz:
#define MAX 32 new sprite_fire, sprite_smoke; new ma_klase[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
Rejestrujesz:
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
I na sam koniec pluginu dajesz:
public plugin_precache() { sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr") sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr") } // JESLI MASZ JUZ W KLASIE PLUGIN_PRECACHE TO SKOPIUJ TYLKO TE DWIE LINIJKI I DODAJ JE public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random_num(1, x) == 1) // za x wstawiasz swoją wartość { if(task_exists(id+2936)) remove_task(id+2936); palenie_gracza[id] = 25; new data[2] data[0] = id data[1] = attacker set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public burning_flame(data[2]) { new id = data[0] if(!is_user_alive(id)) { palenie_gracza[id] = 0 remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } new origin[3], flags = pev(id, pev_flags) get_user_origin(id, origin) if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id)) { message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SMOKE) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]-50) write_short(sprite_smoke) write_byte(random_num(15,20)) write_byte(random_num(10,20)) message_end() remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } if(flags & FL_ONGROUND) { static Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity, velocity) xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24); message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SPRITE) write_coord(origin[0]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[1]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[2]+random_num(-10,10)) write_short(sprite_fire) write_byte(random_num(5,10)) write_byte(200) message_end() palenie_gracza[id]-- return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisano 09.02.2014 16:51
Ok wszystko działa, ale gdy podpale przeciwnika to zabiera mu pancerz i to w małym stopniu. Można by było to przerobić aby zabierało HP i pancerz = 1hp w ciągu 1 sek i to do końca rundy ? Jeśli tak to bardzo o to proszę.
Napisano 09.02.2014 17:32
Napisano 09.02.2014 17:40
Tak, i żeby brało hp i pancerz wraz a nie sam pancerz. I 1hp=1sek z taką prędkością.
Napisano 10.02.2014 19:14
Ref
Napisano 12.02.2014 15:15
Wszystko zostaw co było, wykonuj kolejne kroki.
Zamiast biblioteki:
#include <fakemeta>
Daj:
#include <fakemeta_util>
Dodaj zmienną:
new cvar_firedamage
I zarejestruj ją:
cvar_firedamage = register_cvar("cod_dmg_podpalenie", "1") // ile zabierac dmg (co 1sec)
Zamiast tamtych public'ów daj te:
public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(id == attacker) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random_num(1, x) == 1) // za x wstawiasz swoja wartosc { if(task_exists(id+2936)) remove_task(id+2936); palenie_gracza[id] = 999999; new data[2] data[0] = id data[1] = attacker set_task(1.0, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public burning_flame(data[2]) { new id = data[0] if(!is_user_alive(id)) { palenie_gracza[id] = 0 remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } new origin[3], flags = pev(id, pev_flags) get_user_origin(id, origin) if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id)) { message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SMOKE) write_coord(origin[0]) write_coord(origin[1]) write_coord(origin[2]-50) write_short(sprite_smoke) write_byte(random_num(15,20)) write_byte(random_num(10,20)) message_end() remove_task(id+2936); return PLUGIN_CONTINUE; } if(flags & FL_ONGROUND) { static Float:velocity[3] pev(id, pev_velocity, velocity) xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity) set_pev(id, pev_velocity, velocity) } static health health = pev(id, pev_health) static armor armor = pev(id, pev_armortype) if (health - floatround(get_pcvar_float(cvar_firedamage), floatround_ceil) > 0) fm_set_user_health(id, health - floatround(get_pcvar_float(cvar_firedamage), floatround_ceil)) if (armor - floatround(get_pcvar_float(cvar_firedamage), floatround_ceil) > 0) fm_set_user_armor(id, armor - floatround(get_pcvar_float(cvar_firedamage), floatround_ceil)) message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_SPRITE) write_coord(origin[0]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[1]+random_num(-5,5)) write_coord(origin[2]+random_num(-10,10)) write_short(sprite_fire) write_byte(random_num(5,10)) write_byte(200) message_end() palenie_gracza[id]-- return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik Drago36 edytował ten post 12.02.2014 15:18
Napisano 18.02.2014 08:39
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych