Witam, zainstalowałem QTM Cod Mod'a, dodałem swoje klasy, ale chciałbym aby premka ze scoutem miała 1/1, a zwykła klasa ze scoutem miała 1/3 z niego. Moje pierwsze pytanie, co to w ogóle znaczy, że broń ma 1/1 czy tam 1/3? A potem, jak to przerobić z wytłumaczeniem bym prosił.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|


Najlepsza odpowiedź dasiek, 07.02.2014 11:57
W zmyślonym "slangu" "Adminów serwera cod mod" 1/x oznacza szanse na natychmiastowe zabicie.
2)
pod includamiu dodajesz
#include <hamsandwich>
w plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
i takie coś do pluginu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,3) == 1) damage=get_user_health(this)+1; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
nie sprawdzone - orientacyjnie wyklikane
Przejdź do postu

#1
Napisano 07.02.2014 11:27
#2
Napisano 07.02.2014 11:55
1/1 czyli 100% na natychmiastowe zabicie,
1/3 czyli 33,3% szansy na natychmiastowe zabicie..
#3
Napisano 07.02.2014 11:57 Najlepsza odpowiedź
W zmyślonym "slangu" "Adminów serwera cod mod" 1/x oznacza szanse na natychmiastowe zabicie.
2)
pod includamiu dodajesz
#include <hamsandwich>
w plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
i takie coś do pluginu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,3) == 1) damage=get_user_health(this)+1; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
nie sprawdzone - orientacyjnie wyklikane
#4
Napisano 07.02.2014 11:58
Dzięki wielkie za pomoc chłopaki.
Użytkownik CSKyniu edytował ten post 07.02.2014 11:59
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych