Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] COD MOD 1/3 ze Scouta

cod nowy

Najlepsza odpowiedź dasiek, 07.02.2014 11:57

W zmyślonym "slangu" "Adminów serwera cod mod" 1/x oznacza szanse na natychmiastowe zabicie. 

 

2) 

 

pod includamiu dodajesz


#include <hamsandwich>

w plugin_init

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")

i takie coś do pluginu 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,3) == 1) damage=get_user_health(this)+1;
        SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}
                    
           

nie sprawdzone - orientacyjnie wyklikane

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 CSKyniu

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:*****
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.02.2014 11:27

Witam, zainstalowałem  QTM Cod Mod'a, dodałem swoje klasy, ale chciałbym aby premka ze scoutem miała 1/1, a zwykła klasa ze scoutem miała 1/3 z niego. Moje pierwsze pytanie, co to w ogóle znaczy, że broń ma 1/1 czy tam 1/3? A potem, jak to przerobić z wytłumaczeniem bym prosił.



#2 Danio7

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:155
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 07.02.2014 11:55

1/1 czyli 100% na natychmiastowe zabicie,

1/3 czyli 33,3% szansy na natychmiastowe zabicie..


  • +
  • -
  • 1

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.02.2014 11:57   Najlepsza odpowiedź

W zmyślonym "slangu" "Adminów serwera cod mod" 1/x oznacza szanse na natychmiastowe zabicie. 

 

2) 

 

pod includamiu dodajesz


#include <hamsandwich>

w plugin_init

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")

i takie coś do pluginu 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,3) == 1) damage=get_user_health(this)+1;
        SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}
                    
           

nie sprawdzone - orientacyjnie wyklikane

 


  • +
  • -
  • 2

#4 CSKyniu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:*****
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.02.2014 11:58

Dzięki wielkie za pomoc chłopaki. ;)


Użytkownik CSKyniu edytował ten post 07.02.2014 11:59






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych