Witam, mam problem z pewnym pluginem i potrzebuję dorobić do niego warunek, że gracz zrespił się po określonym czasie. Jak to zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
![Zdjęcie](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/profile/default_large.png)
Jak sprawdzić ile sekund lub milisekund temu gracz się zrespił?
#1
Napisano 02.02.2014 20:03
#2
Napisano 02.02.2014 20:07
Chodzi ci aby gracz respił się po upłynięciu jakiegoś czasu ? jeżeli tak i masz plugin autorespawn dodaj cvar
spawn_time 3 // po ilu sec odradzac
#3
Napisano 02.02.2014 20:17
Nie, chodzi mi, żeby sprawdzić ile czasu temu się zrespił, czyli np na death matchu, gdzie nie ma rund.
#4
Napisano 02.02.2014 21:23
Nawet chyba by coś takiego zadziałało, sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> new czas[33]; #define PLUGIN "Kiedy gracz sie zrespil" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnGracza") RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGracza") register_clcmd("say /czas_zycia", "czas_zycia"); set_task(1.0, "CzasLeci", _, _, _, "b"); } public SpawnGracza(id){ if(is_user_alive(id)){ czas[id] = 0; } } public CzasLeci(id) czas[id]++ public czas_zycia(id){ if(is_user_alive(id)){ client_print(id, print_chat, "zyjesz %d sekund", czas[id]);} if(!is_user_alive(id)){ client_print(id, print_chat, "jestes martwy"); } }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#5
Napisano 02.02.2014 21:53
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> new Float:gfSpawnTime[33]; public plugin_init() { register_plugin("NewPlugin", "v1.01", "Grzyboo"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return 1; gfSpawnTime[id] = get_gametime(); return 1; } public Float:GetTimeAlive(id) return (get_gametime() - gfSpawnTime[id]);
Użycie w dowolnym momencie:
new Float:fCzasZycia = GetTimeAlive(id);
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 02.02.2014 21:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych