Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak sprawdzić ile sekund lub milisekund temu gracz się zrespił?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ravziom

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 02.02.2014 20:03

Witam, mam problem z pewnym pluginem i potrzebuję dorobić do niego warunek, że gracz zrespił się po określonym czasie. Jak to zrobić?


  • +
  • -
  • 0

#2 TeJGeN

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 02.02.2014 20:07

Chodzi ci aby gracz respił się po upłynięciu jakiegoś czasu ? jeżeli tak i masz plugin autorespawn dodaj cvar

spawn_time 3 // po ilu sec odradzac

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Zapraszam serdecznie

http://tejgen.blogspot.com/ mój blog z pluginami/paczkami własnej roboty


#3 ravziom

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 02.02.2014 20:17

Nie, chodzi mi, żeby sprawdzić ile czasu temu się zrespił, czyli np na death matchu, gdzie nie ma rund. 


  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 02.02.2014 21:23

Nawet chyba by coś takiego zadziałało, sprawdź

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
new czas[33];

#define PLUGIN "Kiedy gracz sie zrespil"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnGracza")  
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGracza")
    register_clcmd("say /czas_zycia", "czas_zycia");
    set_task(1.0, "CzasLeci", _, _, _, "b");
}
public SpawnGracza(id){
    if(is_user_alive(id)){
        czas[id] = 0;
    }
}

public CzasLeci(id)
    czas[id]++
public czas_zycia(id){
    if(is_user_alive(id)){ client_print(id, print_chat, "zyjesz %d sekund", czas[id]);}
    if(!is_user_alive(id)){ client_print(id, print_chat, "jestes martwy"); }
}

speedkill (02.02.2014 21:38):
Nie zadziała ;)

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 02.02.2014 21:53

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

new Float:gfSpawnTime[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("NewPlugin", "v1.01", "Grzyboo");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);  
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return 1;
	
	gfSpawnTime[id] = get_gametime();
	
	return 1;
}

public Float:GetTimeAlive(id)
	return (get_gametime() - gfSpawnTime[id]); 

Użycie w dowolnym momencie:

new Float:fCzasZycia = GetTimeAlive(id);

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 02.02.2014 21:55

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych