Witam, mam problem z pewnym pluginem i potrzebuję dorobić do niego warunek, że gracz zrespił się po określonym czasie. Jak to zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak sprawdzić ile sekund lub milisekund temu gracz się zrespił?
#1
Napisano 02.02.2014 20:03
#2
Napisano 02.02.2014 20:07
Chodzi ci aby gracz respił się po upłynięciu jakiegoś czasu ? jeżeli tak i masz plugin autorespawn dodaj cvar
spawn_time 3 // po ilu sec odradzac
#3
Napisano 02.02.2014 20:17
Nie, chodzi mi, żeby sprawdzić ile czasu temu się zrespił, czyli np na death matchu, gdzie nie ma rund.
#4
Napisano 02.02.2014 21:23
Nawet chyba by coś takiego zadziałało, sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
new czas[33];
#define PLUGIN "Kiedy gracz sie zrespil"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnGracza")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGracza")
register_clcmd("say /czas_zycia", "czas_zycia");
set_task(1.0, "CzasLeci", _, _, _, "b");
}
public SpawnGracza(id){
if(is_user_alive(id)){
czas[id] = 0;
}
}
public CzasLeci(id)
czas[id]++
public czas_zycia(id){
if(is_user_alive(id)){ client_print(id, print_chat, "zyjesz %d sekund", czas[id]);}
if(!is_user_alive(id)){ client_print(id, print_chat, "jestes martwy"); }
}
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#5
Napisano 02.02.2014 21:53
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
new Float:gfSpawnTime[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("NewPlugin", "v1.01", "Grzyboo");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return 1;
gfSpawnTime[id] = get_gametime();
return 1;
}
public Float:GetTimeAlive(id)
return (get_gametime() - gfSpawnTime[id]);
Użycie w dowolnym momencie:
new Float:fCzasZycia = GetTimeAlive(id);
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 02.02.2014 21:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












