Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Eventy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 conseil

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Napisano 22.07.2009 17:57

Być może to głupie pytanie, ale gdzie mogę znaleźć listę eventów?
np.

//..
register_event("ResetHUD", "Event_newPlayerSpawn", "be")
//..

Gdzie mogę znaleźć, ResetHUD itp...
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.07.2009 17:59

Samą listę: w konsoli serwera HLDS
meta game

Listę z opisami: http://wiki.amxmodx....e_1_Game_Events
  • +
  • -
  • 1

#3 conseil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Napisano 22.07.2009 18:39

Ślicznie dziękuje.
+pomógł oczywiście.

#EDIT a z RegisterHam i register_forward to gdzie jest?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.07.2009 19:56

amxmodx/scripting/include/ham_const.inc
argumenty poszczególnych eventów są opisane w tym samym pliku

amxmodx/scripting/include/fakemeta_const.inc
argumenty poszczególnych eventów są udostępnione w HL SDK, w załączniku dodaję cytat z eiface.h
Tylko musisz skonwertować typu z c++ do pawna, np:
char* s = string[]
edict_t *e = ent
const float *rgflVector = Float:vVector[3]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 conseil

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Windows
Offline

Napisano 23.07.2009 10:00

Dobra, można już zamknąć.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych