Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pytanie o inconsistent_file i force_unmodifedSprawdzenie czy pliki u gracza są takie same jak na serwerze


Najlepsza odpowiedź DarkGL, 08.02.2014 00:51

 czy inconsistent_file wykonuje się automatycznie gdy force_unmodified stwierdzi, że plik nie jest taki sam jak na serwerze

 

Tak

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.02.2014 22:17

Cześć, czy inconsistent_file wykonuje się automatycznie gdy force_unmodified stwierdzi, że plik nie jest taki sam jak na serwerze? Czy jak to działa? Plugin z AM:
 

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {     
register_plugin("File Checks","1.1","FR4G1L3") } 

public plugin_precache() {     
force_unmodified(force_exactfile,{0,0,0},{0,0,0},"sprites/gas_puff_01.spr")     
// reszta jakichś tam plików, nie chciało mi się poprawiać kodu bo jak się robi kopiuj wklej to wycina wszystkie entery z kodu

}

public inconsistent_file(id,const filename[],reason[64]) {     
new name[32]     
new uid[32]     
get_user_authid(id,uid,31)     
get_user_name(id,name,31)     
format(reason,63,"- Goto *** and check the forums.")     
log_to_file("Filecheck.log","FILECHECK:- Player Name: %s. SteamID: %s. Failed File:%s.",name,uid,filename)     
return PLUGIN_CONTINUE 
}

Ewentualnie jeżeli "inconsistent_file" nie działa tak jak ja myślę (pierwsze pytanie) to może ktoś wie jak sprawdzić czy plik u gracza jest taki sam jak na serwerze, a jeżeli nie jest to wykonuje się jakaś funkcja?


  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.02.2014 00:51   Najlepsza odpowiedź

 czy inconsistent_file wykonuje się automatycznie gdy force_unmodified stwierdzi, że plik nie jest taki sam jak na serwerze

 

Tak


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych