Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zgarniecie wszystkich graczy do Indexu


Najlepsza odpowiedź donaciak, 02.02.2014 13:33

Po smierci dajesz:

new iIloscZywychGraczy[2];
for(new i = 1; i <= 32; i++) if(is_user_alive(i)) iIloscZywychGraczy[get_user_team(i) - 1] ++;
 
for(new i = 0; i < 2; i++)
{
  if(iIloscZywychGracza[i] == 1)
  {
    client_cmd(0, "stopsound");
    break;
  }
}

P.S. Pisane na kolanie ;]

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adiloveskan

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 01.02.2014 00:48

Czy jest możliwość, aby w zmiennej client_cmd(index, "komenda"); wykonywała się komenda "komenda" na wszystkich graczy, którzy są na serwerze? , jeżeli tak, to jak ?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 01.02.2014 00:51

client_cmd(0, "komenda");

  • +
  • -
  • 0

#3 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 01.02.2014 00:52

Właśnie to nie działa mi.

 

Chodzi o stopsound, kiedy na serwerze jest 1 żyjący gracz TT lub CT, ktoś już podawał mi kiedyś kod, lecz on nie działa...


Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 01.02.2014 00:53

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 01.02.2014 09:59

new maxplayers = get_maxplayers();

 

for(new i=1; i<=maxplayers; ++i)

    if(is_user_connected(i))

        client_cmd(i, "komenda");


  • +
  • -
  • 0

#5 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 01.02.2014 14:55

Ale, czy w drużynie TT jest 1 zyjący gracz, albo w CT jest 1 zywy gracz, w przeciwnej może być nawet 31 zyjących graczy :)


Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 01.02.2014 14:57

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#6 rydy171

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:l
  • Lokalizacja:Ślask
Offline

Napisano 02.02.2014 02:21

toz to sie wykonuje na wszystkich graczach ktorzy sa ONLINE na serwerze a jak chcesz zeby to sie wykonywalo dla graczy zywych to

new maxplayers = get_maxplayers();
 
for(new i=1; i<=maxplayers; ++i)
    if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
        client_cmd(i, "komenda");

  • +
  • -
  • 0

#7 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 02.02.2014 04:14

Nie, Chce, zeby jak zostanie na mapie jeden żywy CT (wtedy TT może być "ilestam zywych") lub TT(wtedy CT może być "ilestam zywych") , wykonuje client_cmd(0, "komenda");


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#8 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.02.2014 13:33   Najlepsza odpowiedź

Po smierci dajesz:

new iIloscZywychGraczy[2];
for(new i = 1; i <= 32; i++) if(is_user_alive(i)) iIloscZywychGraczy[get_user_team(i) - 1] ++;
 
for(new i = 0; i < 2; i++)
{
  if(iIloscZywychGracza[i] == 1)
  {
    client_cmd(0, "stopsound");
    break;
  }
}

P.S. Pisane na kolanie ;]


Użytkownik d0naciak edytował ten post 02.02.2014 13:34

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych