Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Deathrun Manager


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 HunteR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
Offline

Napisano 21.07.2009 19:27

Witam , dziś wgrałem Deathrun Manager ( Ten najnowszy ) i mam jeden problem , dlaczego nie wybiera TT automatycznie ? Sam muszę przejść do TT i nie zmieniają się osoby .

Żeby nie zakładać nowego tematu , jak zrobić żeby na serwerze DR nie było map typu dd2 , inferno , nuke itp ?
  • +
  • -
  • 0

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 22.07.2009 06:55

jak zrobić żeby na serwerze DR nie było map typu dd2 , inferno , nuke itp ?

Wywal te mapy z mapcykle.txt, maps.ini - jeżeli używasz mapchooser`a4 skonfiguruj odpowiednio cvar`y, aby nie pobierał map z folderu tylko z pliku.

Zmień parametry w komendzie startowej ( jeżeli nie masz dostępu, poproś hosting );
+exec server.cfg +map deathrun_temple -debug

  • +
  • -
  • 0

#3 HunteR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
Offline

Napisano 22.07.2009 08:38

To działa z mapami , ale co zrobić żeby automatycznie wybierało CT do TT ? Bo grałem z kumplami i każdy był w CT a ja w TT i dopiero jak sie zabiłem i przeniosłem któregoś z tamtych , a takto automatycznie bym chciał . Ma ktoś jakiś program ? :/

Serwer DR
  • +
  • -
  • 0

#4 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 22.07.2009 08:58

To działa z mapami , ale co zrobić żeby automatycznie wybierało CT do TT ? Bo grałem z kumplami i każdy był w CT a ja w TT i dopiero jak sie zabiłem i przeniosłem któregoś z tamtych , a takto automatycznie bym chciał . Ma ktoś jakiś program ? :/

Mi, innym śmiga doskonale. Być może masz złe wartości w server.cfg.
Ustaw:
mp_autoteambalance 0 
mp_limitteams 0

  • +
  • -
  • 0

#5 HunteR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
Offline

Napisano 22.07.2009 10:07

już działa, lecz na mapie deathrun_pycho ten plugin nie działa, i mam jeszcze 1 pytanie. Jak wylaczyc tego DRM Bota ?
  • +
  • -
  • 0

#6 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 22.07.2009 10:26

Jak wylaczyc tego DRM Bota ?

http://amxx.pl/topic...yer-vt15727.htm
  • +
  • -
  • 0

#7 HunteR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
Offline

Napisano 22.07.2009 14:19

a jest mozliwosc wylaczenia map typu de_ i cs_ ? aby nie mozna bylo ich nominowac.
  • +
  • -
  • 0

#8 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 22.07.2009 15:48

a jest mozliwosc wylaczenia map typu de_ i cs_ ? aby nie mozna bylo ich nominowac.

HunteR napisał/a:
jak zrobić żeby na serwerze DR nie było map typu dd2 , inferno , nuke itp ?

Wywal te mapy z mapcykle.txt, maps.ini - jeżeli używasz mapchooser`a4 skonfiguruj odpowiednio cvar`y, aby nie pobierał map z folderu tylko z pliku.


  • +
  • -
  • 0

#9 HunteR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
Offline

Napisano 22.07.2009 16:49

tak, zrobiłem tak jak powiedziałeś, lecz nadal mogę je nominować
  • +
  • -
  • 0

#10 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 22.07.2009 18:23

Wywał mapy z:



-cstrike/maps
-maps.ini
-mapcycle.txt
  • +
  • -
  • 0

#11 HunteR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
Offline

Napisano 22.07.2009 20:26

pomysl zanim cos napiszesz, jezeli sie mapy wywali z maps to serv nie dziala :o
  • +
  • -
  • 0

#12 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 22.07.2009 21:01

pomysl zanim cos napiszesz, jezeli sie mapy wywali z maps to serv nie dziala :o

+exec server.cfg +map deathrun_temple

Zostawiasz wszystkie mapy jakie masz w mapcykle.txt .
Daj tak;
amx_mapchooser_type "1"        // 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "0"     // 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_nominfromfile "0"         // 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1"     // ile map może nominować jeden gracz
amx_extendmap_max "10"         // maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10"         // z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "1"         // ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1"         // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1"         // ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1"         // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych