Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie pluginu aimbot


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 4M4ToR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Świnoujście
Offline

Napisano 30.01.2014 16:59

proszę o przerobieniu pluginu tak aby M4A1 Tez dawalo aima 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
#define VERSION  "0.2"
#define IsPlayer(%1)  (1 <= %1 <= get_maxplayers() && is_user_alive(%1))
#define DiffTeam(%1 %2) (get_user_team(%1) != get_user_team(%2))
#define moreRecoil(%1)  (get_user_weapon(%1) == CSW_AK47 || get_user_weapon(%1) == CSW_AUG || get_user_weapon(%1) == CSW_GALIL || get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
new cvar_tracking, cvar_norecoil, cvar_range;
 
const Float:HeadOriginWithRecoil  = 14.0;
const Float:HeadOriginWithoutRecoil  = 8.5;
 
public plugin_init(){
register_plugin("Aimbot Tracker", VERSION, "diablix");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine", 1);
register_forward(FM_StartFrame, "fwServerFrame");
 
cvar_tracking  = register_cvar("aimbot_tracking", "1");
cvar_norecoil  = register_cvar("aimbot_norecoil", "1");
cvar_range  = register_cvar("aimbot_range", "350");
}
 
public fwCmdStart(id, handle){
if(!get_pcvar_num(cvar_tracking)) return 1;
 
if(IsPlayer(id)){
new buttons = get_uc(handle, UC_Buttons);
 
if(buttons & IN_USE){
new NeariestPlayer = Neariest(id);
 
if(IsPlayer(NeariestPlayer)){
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.42, 0.55, 1, 0.1, 0.1, 0.1, 0.1)
show_hudmessage(id, "Tracking closest enemy...");
 
new Float:fHeadOrigin[3], Float:fHeadAngles[3];
engfunc(EngFunc_GetBonePosition, NeariestPlayer, 8, fHeadOrigin, fHeadAngles); 
 
if(moreRecoil(id))
DecreaseHead(fHeadOrigin, HeadOriginWithRecoil);
 
else 
DecreaseHead(fHeadOrigin, HeadOriginWithoutRecoil);
 
entity_set_aim(id, fHeadOrigin);
}
else{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.39, 0.55, 1, 0.1, 0.1, 0.1, 0.1)
show_hudmessage(id, "Failed to find an available enemy...");
}
 
}
}
return 0;
}
 
public fwServerFrame(){
if(!get_pcvar_num(cvar_norecoil)) return 1;
new ent = -1;
while ((ent = find_ent_by_class(ent, "player"))){
if(IsPlayer(ent)){
new buttons = pev(ent, pev_button);
if(buttons & IN_ATTACK){
set_pev(ent, pev_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0 });
}
}
}
return 0;
}
 
public fwTraceLine(Float:fVec1[3], Float:fVec2[3], NoMonsters, id){
if(!get_pcvar_num(cvar_norecoil)) return FMRES_IGNORED;
 
new vHit[3], Float:fHit[3];
get_user_origin(id, vHit, 4);
IVecFVec(vHit, fHit);
 
set_tr(TR_vecEndPos, fHit);
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
stock DecreaseHead(Float:fOrigin[3], Float:ammount) fOrigin[2] -= ammount;
 
stock entity_set_aim(ent, const Float:origin2[3], bone=0){
if(!pev_valid(ent))
return 0;
 
static Float:origin[3];
origin[0] = origin2[0];
origin[1] = origin2[1];
origin[2] = origin2[2];
 
static Float:ent_origin[3], Float:angles[3];
 
if(bone)
engfunc(EngFunc_GetBonePosition,ent,bone,ent_origin,angles);
else
pev(ent,pev_origin,ent_origin);
 
origin[0] -= ent_origin[0]
origin[1] -= ent_origin[1]
origin[2] -= ent_origin[2]
 
static Float:v_length;
v_length = vector_length(origin);
 
static Float:aim_vector[3];
aim_vector[0] = origin[0] / v_length;
aim_vector[1] = origin[1] / v_length;
aim_vector[2] = origin[2] / v_length;
 
static Float:new_angles[3];
vector_to_angle(aim_vector,new_angles);
 
new_angles[0] *= -1;
 
if(new_angles[1]>180.0) new_angles[1] -= 360;
if(new_angles[1]<-180.0) new_angles[1] += 360;
if(new_angles[1]==180.0 || new_angles[1]==-180.0) new_angles[1]=-179.999999;
 
set_pev(ent,pev_angles,new_angles);
set_pev(ent,pev_fixangle,1);
 
return 1;
} 
 
stock Neariest(iEntity){
new iPlayers[32], iNum;
 
get_players(iPlayers, iNum, "ache", get_user_team(iEntity) == 2 ? "TERRORIST" : "CT");
 
new iClosestPlayer = 0, Float:flClosestDist = float(get_pcvar_num(cvar_range));
new iPlayer, Float:flDist;
 
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
iPlayer = iPlayers[ i ];
flDist = entity_range( iPlayer, iEntity );
 
if(flDist < flClosestDist)
{
iClosestPlayer = iPlayer;
flClosestDist = flDist;
}
}
return iClosestPlayer;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych