Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o Poprawienie Perku

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 KryterX

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Santigo
Offline

Napisano 28.01.2014 15:55

Witam.

Potrzebuje pomocy w naprawieniu tego perku w logach serwera wywali mi taki błąd.

L 01/28/2014 - 14:41:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")

L 01/28/2014 - 14:41:35: [AMXX]    [0] codperk_LikwidatorAmmo.sma::damage (line 49)

Załączone pliki


Użytkownik KryterX edytował ten post 28.01.2014 15:55

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 28.01.2014 17:39

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProśby o Klasę/Perk

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2014 17:52

Odblokuj moduł cstrike na serwerze.


  • +
  • -
  • 0

#4 KryterX

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Santigo
Offline

Napisano 28.01.2014 20:07

fun
engine
fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
hamsandwich

Odblokowane :)

Jakieś inne sugestie?


Użytkownik KryterX edytował ten post 28.01.2014 20:07

  • +
  • -
  • 0

#5 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 29.01.2014 15:06

Dokumentacja cs_set_weapon_ammo

 

Powinno pomóc.


  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#6 KryterX

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Santigo
Offline

Napisano 29.01.2014 16:53

Jestem początkujący :) i za bardzo nie wiem jak to naprawić :)

Jeśli mógł bym prosić o poprawienie perku :)


  • +
  • -
  • 0

#7 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 29.01.2014 17:25

Skoro jesteś początkujący to nie dostaniesz gotowej odpowiedzi (nie ode mnie) :D
W dokumentacji masz podany przykład jak poprawnie użyć funkcji "cs_set_weapon_ammo":
 

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id) //szuka id bytu broni ak47 u gracza o id == id
if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) //ustaw broni 50 ammo

A ty masz

public Damage(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);
   
    if(!is_user_alive(idattacker))
        return;
   
    if(!ma_perk[idattacker])
        return;
   
    if(random_num(1, thieft_ammo[id]) != 1)
        return;
   
    cs_set_weapon_ammo(id, 0)

Przeanalizuj te dwa kody, sprawdź co jest a czego nie ma i do czego podałeś złe argumenty
Podpowiedź: do pobrania id broni którą trzyma przeciwnik użyj:
 

get_pdata_cbase(idattacker, 373)

 
Czyli ma być:

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, get_pdata_cbase(idattacker, 373), idattacker)

Jeżeli nie zadziała to

new weapon_id = find_ent_by_owner(get_pdata_cbase(idattacker, 373), idattacker)

Nie mam jak sprawdzić kodu ale powinno śmigać


  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#8 KryterX

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Santigo
Offline

Napisano 30.01.2014 13:42

Próbowałem to zrobić lecz nie wychodzi mi ;/


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych