Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] jak wlaczyc graczowi noktowizor?


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 28.01.2014 09:13

Możesz użyć tej funkcji

public set_user_nv(id)
{
    new color_rgb[17]
    get_pcvar_string(g_color, color_rgb, 16)
    
    new color_r[5], color_g[7], color_b[5]
    parse(color_rgb, color_r, 4, color_g, 6, color_b, 4)
    
    static origin[3]
    get_user_origin(id, origin)
    
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id)
    write_byte(TE_DLIGHT)
    write_coord(origin[0])
    write_coord(origin[1])
    write_coord(origin[2])
    write_byte(get_pcvar_num(g_radius))    /* radius */
    write_byte(str_to_num(color_r))        /* red */
    write_byte(str_to_num(color_g))        /* green */
    write_byte(str_to_num(color_b))        /* blue */
    write_byte(2)
    write_byte(0)
    message_end()
}

Albo najzwyczajniej odpalić graczowi za pomocą client_cmd, nie pamiętam jaka komenda za to odpowiadała, ale wystarczy sprawdzić w konsoli.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.01.2014 08:23

Witam.

Mam takie pytanie,

jak włączyć graczowi noktowizor?

Jaka komenda na to jest?


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 28.01.2014 09:13   Najlepsza odpowiedź

Możesz użyć tej funkcji

public set_user_nv(id)
{
    new color_rgb[17]
    get_pcvar_string(g_color, color_rgb, 16)
    
    new color_r[5], color_g[7], color_b[5]
    parse(color_rgb, color_r, 4, color_g, 6, color_b, 4)
    
    static origin[3]
    get_user_origin(id, origin)
    
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, id)
    write_byte(TE_DLIGHT)
    write_coord(origin[0])
    write_coord(origin[1])
    write_coord(origin[2])
    write_byte(get_pcvar_num(g_radius))    /* radius */
    write_byte(str_to_num(color_r))        /* red */
    write_byte(str_to_num(color_g))        /* green */
    write_byte(str_to_num(color_b))        /* blue */
    write_byte(2)
    write_byte(0)
    message_end()
}

Albo najzwyczajniej odpalić graczowi za pomocą client_cmd, nie pamiętam jaka komenda za to odpowiadała, ale wystarczy sprawdzić w konsoli.


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.01.2014 09:15

client_cmd(id, "nightvision")

 

dzięki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych