Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją klasy Elitarny SnajperWitam


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 PrOgAmErS0812

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Dalekoooo ;)
Offline

Napisano 25.01.2014 21:04

Witam was zrobiłem klasę ale piszę (Po skompilowaniu) że brak bibliotek a więc proszę o poprawienie tej klasy :) dziękuje :)

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Elitarny Snajper(Od 25 LVL)";
new const opis[]    = "2 miny,Dodatkowe 50 DMG z AWP(2 int=1 DMG)";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 150;
new const kondycja  = 120;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
 
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
 
    register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
 
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
    precache_model(modelMiny);
    sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
    new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
         new dostepna = 25;
    new level = cod_get_user_level(id);
    if(level < 25)
    {
        client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
 
    client_print(id, print_chat, "Wybrales klase %s", nazwa)
    
    return COD_CONTINUE;
}
}
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}
 
{
 
    ilosc_min_gracza[id] = 2;
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
 
}
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        
    if (!ilosc_min_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
    }
    else
    {
 
        ilosc_min_gracza[id]--;
 
        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
        entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
        entity_set_origin(ent, origin);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
        entity_set_model(ent, modelMiny);
        entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
 
        drop_to_floor(ent);
 
        set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
    }
}
 
public fwSpawn_Miny(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
 
public DotykMiny(ent, id)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;
 
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
    {
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
            iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast_miny);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();
 
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
 
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {
            new pid = entlist[i];
 
            if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                continue;
 
            cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
        }
        remove_entity(ent);
    }
}
 
public NowaRunda_Miny()
{
    new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
 
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
 
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
 
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 50.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
 
 
 
        return HAM_IGNORED;
 
}
 
 


  • +
  • -
  • 0

#2 CsBoost

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2014 13:24

Brakowało include <fun> oraz w 2 miejscach źle zrobione klamerki.

Łap:

 

Załączony plik  elitarny.sma   4,77 KB  6 Ilość pobrań
  elitarny.amxx



#3 PrOgAmErS0812

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Dalekoooo ;)
Offline

Napisano 30.01.2014 18:46

dzięki dziala ale co do DMG to nie jestem pewny ;/ ale dzięki  do zamkniecia


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych