Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] problem z menu_addtext


Najlepsza odpowiedź Niide, 26.01.2014 20:38

Możesz też użyć menu_makecallback i powyłączać wybory. Jest jeden minus: wszystko będzie na szaro.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.01.2014 15:16

Witam.

Mam taki problem.

Chodzi o to ze wywala mi bledy w tym kawalku kodu (dokladnie menu_addtext)

	new napis[3][25]
	
	formatex(napis[0], 15, "%s %i", "Tak\R\y", g_wyborow[0]);
	formatex(napis[1], 15, "%s %i" , "Nie\R\y", g_wyborow[1]);
	formatex(napis[2], 24, "%s %i" , "Wstrzymam sie\R\y", g_wyborow[2]);
	
	menu_addtext(menu2, napis[0])
	menu_addtext(menu2, napis[1])
	menu_addtext(menu2, napis[2])
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
	
	for(new i = 1; i < get_playersnum(); i++)
            menu_display(i, menu2)

Po debugu

L 01/25/2014 - 15:11:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_addtext")

Co tu jest nie tak?


  • +
  • -
  • 0

#2 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 25.01.2014 17:51

W tym wycinku nie widzę żebyś tworzył menu. Możliwe, że mi się wydaje, ale z menu_addtext miałem problemy jeżeli nie dodałem żadnego itemu w menu (menu_additem) nad menu_addtext.


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.01.2014 18:23

sprawdze.
Chodzi o to zeby cos do wybrania nie bylo na klawiszach od 1 do 4 bo gracze wciskajac przelaczenie na glocka wybieraja opcje.
Dam wiekszy wycinek kodu jak sprawdze
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 25.01.2014 20:44

menu_addtext -> menu_additem
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.01.2014 08:42

ale jak dam additem to bedzie sie dalo wybrac. A ja chce sam text
  • +
  • -
  • 0

#6 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 26.01.2014 14:56

Możesz dać menu add_item a potem w handlerze np. w case 1: dać żeby ponownie się menu otwierało. Będzie taki sam efekt.


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.01.2014 17:48

dobra.
Ale ja nie chce zeby sie dalo wybrac. Cos do wybrania moze byc na klawiszu od 5 do 9.

Czyli zeby uzywac addtext to musze wczesniej additem
  • +
  • -
  • 0

#8 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 26.01.2014 18:24

Zrób menu starym sposobem. Wtedy możesz na początku dodać jakiś tekst i po tym tekście dać opcje do wyboru.


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#9 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.01.2014 18:59

tylko ze w tym menu ma nie byc nic do wyboru
  • +
  • -
  • 0

#10 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 26.01.2014 20:38   Najlepsza odpowiedź

Możesz też użyć menu_makecallback i powyłączać wybory. Jest jeden minus: wszystko będzie na szaro.


Użytkownik Niide edytował ten post 26.01.2014 20:38

  • +
  • -
  • 1

kP8HWV.png


#11 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.01.2014 07:59

@up jak to zrobic?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych