Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosba o klase "Najemnik"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 segal1910

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:RGW
Offline

Napisano 25.01.2014 12:47

Najemnik
 
Broń: AK-47,MAC10, DGL,HE
Umiejętności:Posiada AK-47 +5DMG i jest dosyc szybki..
Inteligencja: 0
Życie: 0
Wytrzymałość:0

Kondycja:20


  • +
  • -
  • 0

#2 ST3AM

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.01.2014 12:50

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Najemnik";
new const opis[]    = "Posiada AK-47 +5DMG i jest dosyc szybki..";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
 
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
 
return HAM_HANDLED;
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych