Witam, mam małe pytanie. Czy da się edytować plik .inl? Jeżeli tak, to czym? Czy trzeba będzie kompilować czy cokolwiek?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 25.01.2014 11:20
#2
Napisano 25.01.2014 11:25
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 25.01.2014 11:38
Edytowałem ten plik .inl, ale znów .sma bf2 nie chce się skompilować.
#4
Gość_21977_*
Napisano 25.01.2014 12:45
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
#5
Gość_21977_*
Napisano 25.01.2014 12:47
Plik INL jest z reguły plikiem tekstowym.
W przypadku BF2 moda, jest to fragment kodu źródłowego (SMA).
Kod SMA został dla czytelności podzielony na wiele plików, które są przy kompilacji łączone w całość.
Miej więc na uwadze, że edycja pliku INL to edycja kodu źródłowego całego moda.
Jeśli kod w pliku INL będzie niepoprawny, to siłą rzeczy nie zrekompilujesz moda, gdyż jego kod źródłowy nie będzie poprawny.
Użytkownik Benio101 edytował ten post 25.01.2014 12:51
+ ryc.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Wyswietlanie wiadomosci w tutorNapisany przez SHiBBy., 27.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Faken selling a blockmaker - ScammerNapisany przez ricardobrat, 26.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
COD MOD 45001 lvl Jak ustawić cvar'y do expa aby było dobrze?Napisany przez Arki, 18.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Boty na serwer paintballNapisany przez FuckIt, 27.12.2024 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych