Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czym edytować plik .inl



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 T0mekVip

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 25.01.2014 11:20

Witam, mam małe pytanie. Czy da się edytować plik .inl? Jeżeli tak, to czym? Czy trzeba będzie kompilować czy cokolwiek?


  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 25.01.2014 11:25

Tak, da się edytować, możesz je edytować choćby AMXX-Studio. Po edycji tego pliku musisz skompilować ponownie plugin, który go wykorzystuje.
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 T0mekVip

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 25.01.2014 11:38

Edytowałem ten plik .inl, ale znów .sma bf2 nie chce się skompilować.


  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.01.2014 12:45

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.01.2014 12:47

Plik INL jest z reguły plikiem tekstowym.

W przypadku BF2 moda, jest to fragment kodu źródłowego (SMA).

Kod SMA został dla czytelności podzielony na wiele plików, które są przy kompilacji łączone w całość.

Miej więc na uwadze, że edycja pliku INL to edycja kodu źródłowego całego moda.

Jeśli kod w pliku INL będzie niepoprawny, to siłą rzeczy nie zrekompilujesz moda, gdyż jego kod źródłowy nie będzie poprawny.

 

smainlinlinl.png


Użytkownik Benio101 edytował ten post 25.01.2014 12:51
+ ryc.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych