Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bug z perkiem Nanosuit


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 flOw.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 20:26

Problem polega na tym ,że gdy gracza z perkiem nano przeniesie do innego teamu to sie buguje i kamera patrzy na bok i jest bug 0hp i osoba jest niesmiertelna

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new nazwa[] = "NanoSuit"
new opis[] = "Masz tylko 1 HP, ale jestes w 100 procentach niewidzialny"

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{    
    ma_perk[id] = true;
    cod_set_user_bonus_health(id, -(cod_get_user_health(id, 1, 1, 0)+99));
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
    ma_perk[id] = false;
    cod_set_user_bonus_health(id, 0);
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
    if(ma_perk[id])
    {
        cod_set_user_bonus_health(id, -(cod_get_user_health(id, 1, 1, 0)+99));
    }
}

Użytkownik flOw. edytował ten post 24.01.2014 20:28

  • +
  • -
  • 0

.


#2 TeJGeN

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 24.01.2014 20:37

spróbuj tego

#include <amxmodx>

#include <fun>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <engine>

new const perk_name[] = "Nanosuit";

new const perk_desc[] = "Masz tylko 1 HP, ale jestes w 100 procentach niewidzialny";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1)

}

public cod_perk_enabled(id)

{

client_print(id, print_chat, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);

ma_perk[id] = true;

}

public cod_perk_disabled(id)

{

ma_perk[id] = false;

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

get_user_health (id);

}

public runda(id)

{

if(ma_perk[id])

{

set_user_health (id, 1);

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

}

}


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Zapraszam serdecznie

http://tejgen.blogspot.com/ mój blog z pluginami/paczkami własnej roboty


#3 flOw.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 21:01

chyba dziala tylko jest pewien problem

 

da sie kupic hp i sie regeneruje ;d


  • +
  • -
  • 0

.


#4 flOw.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 23:31

zrobilem sam i nie jestem pewien czy nie bedzie bugow .. beda czy nie?

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

.


#5 Abra

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 25.01.2014 00:17

sprawdz ;d


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych