Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] unreachable codeProblem

problem

Najlepsza odpowiedź DarkGL, 24.01.2014 16:13

public check_tt(alive){
 	new ile_tt  = 0;
	
	if(alive == 1){
		for(new i = 1;i<33;i++){
			if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
				ile_tt++;
			}
		}
	}
	else
	{
		for(new i = 1;i<33;i++){
			if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
				ile_tt++;
			}
		}
	}

	console_cmd(0, "stopsound");

	return ile_tt;
}
tylko w sumie po co jest Ci tam potrzebne

console_cmd(0, "stopsound");
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adiloveskan

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 24.01.2014 16:09

Gdy komplikuje pewien plugin,

W publicku

 

public check_tt(alive){

 
new ile_tt  = 0;
if(alive == 1){
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
ile_tt++;
}
}
}
else
{
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
ile_tt++;
}
}
}
return ile_tt;
  console_cmd(0, "stopsound");
return PLUGIN_CONTINUE
}
 

225 unreachable code (kod nieosiągalny ?!) przy komplikowaniu wyskakuje.

Wiec sie nie wykona, czyli nie będzie na 100% działało, może ktoś pomóc?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 16:13   Najlepsza odpowiedź

public check_tt(alive){
 	new ile_tt  = 0;
	
	if(alive == 1){
		for(new i = 1;i<33;i++){
			if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
				ile_tt++;
			}
		}
	}
	else
	{
		for(new i = 1;i<33;i++){
			if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
				ile_tt++;
			}
		}
	}

	console_cmd(0, "stopsound");

	return ile_tt;
}
tylko w sumie po co jest Ci tam potrzebne

console_cmd(0, "stopsound");

  • +
  • -
  • 0

#3 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 24.01.2014 16:14

EDIT@ jest po to, aby wylaczyc muzyke jak zostanie 1 TT, w formacie wav


Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 24.01.2014 16:16

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 16:15

Poprawny kod masz już podany wyżej
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych