Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Różnica między get_user_gravity a set_user_gravity


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ender #

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:66
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 24.01.2014 01:25

Tak jak w nazwie tematu, czym się to różni. Czy żeby wykonać set_user_gravity trzeba użyć get_user_gravity?

I co oznacza (index)?


  • +
  • -
  • 0

DeathStreak.pl

                Pomogłem daj rep_up.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

26.01.2014 | 50 postów


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 24.01.2014 06:47

index jest to byt, na którym wykonywane są polecenia, w tym przypadku jest to gracz.

 

set_user_gravity - ustawiasz grawitacje graczowi, czyli

set_user_gravity(id, 0.5)
ustawi graczowi 400 grawitacji

Nie ma takiej funkcji jak get_user_gravity.


  • +
  • -
  • 2

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.01.2014 09:06

set - ustawia , get - pobiera .

Jeśli chcesz Komuś Ustawić grafitacje to samo set wystarczy, jeśli chcesz dodać przyda się get (np grawitacja jako moc zależna od danej statystyki do diablo/coda  czy innego moda gdzie są pukty do przydzielenia)


  • +
  • -
  • 2

b_560_95_1.png


#4 Ender #

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:66
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 24.01.2014 11:19

A jeśli chciałbym aby po wywołaniu komendy zmienić grawtację?

 

Index byt no dobra,  jak jest funkcja get_user_gravity(index) to mam to zmienić czy nie? :P

Jestem zielony to się pytam ;]


  • +
  • -
  • 0

DeathStreak.pl

                Pomogłem daj rep_up.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

26.01.2014 | 50 postów


#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 24.01.2014 11:32


A jeśli chciałbym aby po wywołaniu komendy zmienić grawtację?

 

Nie bardzo rozumiem... zamiast index wpisujesz id.

#include amxmodx
#include fun

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "sharkowy"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_clcmd("/graw","graw");
}

public graw(id)
    set_user_gravity(id, 0.5); //po wpisaniu komendy masz 400 grawitacji

Jeżeli chcesz ustawić konkretną grawitacje, to nie musisz jej pobierać. Jeżeli chciałbyś odjąć grawitacje od obecnej jaką posiadasz, np. 700 to robisz w ten sposób:

set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5); //pobiera aktualną grawitacje gracza i odejmuje od n iej 0.5 (czyli 400) w efekcie masz 300 grawitacji

Użytkownik sharkowy edytował ten post 24.01.2014 11:37

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#6 Ender #

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:66
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 24.01.2014 11:43

Dzięki do zamknięcia ;]


  • +
  • -
  • 0

DeathStreak.pl

                Pomogłem daj rep_up.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

26.01.2014 | 50 postów


#7 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.01.2014 11:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych