Opcja w menu raz na mapę
glut
23.01.2014
#include <amxmodx> new bool: funkcja[33]; public plugin_init() { register_plugin("menu","1.0","glut") register_clcmd("say /sklep","sklep") } public client_connect(id) funkcja[id]=false; public sklep(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow") return PLUGIN_HANDLED; } new menu = menu_create("Menu","sklep_cd") menu_additem(menu,"Opcja 1") menu_additem(menu,"Opcja 2") menu_additem(menu,"Opcja 3") menu_display(id, menu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public sklep_cd(id,menu,item) { switch(item) { case 0: { if(funkcja[id]) { client_print(id,print_chat,"Wybrales na tej mapie juz ta funkcje") return PLUGIN_HANDLED; } else { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 1") funkcja[id] = true; } } case 1: { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 2") } case 2: { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 3") } } return PLUGIN_HANDLED }
glut
23.01.2014
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
Droso
24.01.2014
To nie jest raz na mapę, a raz na wbicie na serwer , wystarczy zrobić reconnecta.
+ Chcesz raz na mapę to użyj drzewek Trie.
I jako Key użyj nicku lub jeśli masz serwer only Steam to użyj Steam_ID .
Podpowiedź TrieCreate, TrieSetCell, TrieKeyExist - wystarczy tych funkcji tylko użyć
Niide
24.01.2014
A czy tak to nie zadziała?
#include <amxmodx> new bool: funkcja[33] = false; public plugin_init() { register_plugin("menu","1.0","glut") register_clcmd("say /sklep","sklep") } public sklep(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow") return PLUGIN_HANDLED; } new menu = menu_create("Menu","sklep_cd") menu_additem(menu,"Opcja 1") menu_additem(menu,"Opcja 2") menu_additem(menu,"Opcja 3") menu_display(id, menu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public sklep_cd(id,menu,item) { switch(item) { case 0: { if(funkcja[id]) { client_print(id,print_chat,"Wybrales na tej mapie juz ta funkcje") return PLUGIN_HANDLED; } else { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 1") funkcja[id] = true; } } case 1: { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 2") } case 2: { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 3") } } return PLUGIN_HANDLED }
sebul
24.01.2014
Nie, bo jak ktoś wyjdzie, a wejdzie inny gracz, to ten inny gracz nie będzie mógł użyć tego czegoś co ma być raz na mapę.A czy tak to nie zadziała?
#include <amxmodx> new bool: funkcja[33] = false; public plugin_init() { register_plugin("menu","1.0","glut") register_clcmd("say /sklep","sklep") } public sklep(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow") return PLUGIN_HANDLED; } new menu = menu_create("Menu","sklep_cd") menu_additem(menu,"Opcja 1") menu_additem(menu,"Opcja 2") menu_additem(menu,"Opcja 3") menu_display(id, menu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public sklep_cd(id,menu,item) { switch(item) { case 0: { if(funkcja[id]) { client_print(id,print_chat,"Wybrales na tej mapie juz ta funkcje") return PLUGIN_HANDLED; } else { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 1") funkcja[id] = true; } } case 1: { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 2") } case 2: { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 3") } } return PLUGIN_HANDLED }
killer98
24.01.2014
Mam menu z generatora.
chcę aby te dwie opcje były tak jak to wytłumaczył Niide ( Raz na mapę, jak jeden vip wybierze to inni nie mogą tego wybrać do końca mapy). Jak ktoś wybrał to ma pisać zamiast "[Raz na mape]" "[Wykorzystane]"
menu_additem(menu,"\wOtworzenie cel \y[Raz na mape]","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } menu_additem(menu,"\wNoc na mapie \y[Raz na mape]","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; } =========================================================================== public menu_6_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){ jail_open_cele(); } } public menu_7_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){ set_lights("z") } }
A to tylko dla jednego gracza raz na mapę ( każdy gracz może wybrać raz na mapę). Jak gracz wykorzystał to ma pisać [Wykorzystane]
public menu_2_handler(id){ if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){ give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id); if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0); } } ================================================= menu_additem(menu,"\w\rDeagle 1 ammo","",0,menu_callback_handler); if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){ active=true; }