Jak dodać do menu VIPa funkcję otwieraną raz na mapę?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#2
Napisano 23.01.2014 23:41
#include <amxmodx>
new bool: funkcja[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("menu","1.0","glut")
register_clcmd("say /sklep","sklep")
}
public client_connect(id)
funkcja[id]=false;
public sklep(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow")
return PLUGIN_HANDLED;
}
new menu = menu_create("Menu","sklep_cd")
menu_additem(menu,"Opcja 1")
menu_additem(menu,"Opcja 2")
menu_additem(menu,"Opcja 3")
menu_display(id, menu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public sklep_cd(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
if(funkcja[id])
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales na tej mapie juz ta funkcje")
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 1")
funkcja[id] = true;
}
}
case 1:
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 2")
}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 3")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
#3
Napisano 23.01.2014 23:41
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
#4
Napisano 24.01.2014 13:30
To nie jest raz na mapę, a raz na wbicie na serwer
, wystarczy zrobić reconnecta.
+ Chcesz raz na mapę to użyj drzewek Trie.
I jako Key użyj nicku lub jeśli masz serwer only Steam to użyj Steam_ID
.
Podpowiedź TrieCreate, TrieSetCell, TrieKeyExist - wystarczy tych funkcji tylko użyć ![]()
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 24.01.2014 13:34
A czy tak to nie zadziała?
#include <amxmodx>
new bool: funkcja[33] = false;
public plugin_init()
{
register_plugin("menu","1.0","glut")
register_clcmd("say /sklep","sklep")
}
public sklep(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow")
return PLUGIN_HANDLED;
}
new menu = menu_create("Menu","sklep_cd")
menu_additem(menu,"Opcja 1")
menu_additem(menu,"Opcja 2")
menu_additem(menu,"Opcja 3")
menu_display(id, menu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public sklep_cd(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
if(funkcja[id])
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales na tej mapie juz ta funkcje")
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 1")
funkcja[id] = true;
}
}
case 1:
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 2")
}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 3")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
#6
Napisano 24.01.2014 13:43
Nie, bo jak ktoś wyjdzie, a wejdzie inny gracz, to ten inny gracz nie będzie mógł użyć tego czegoś co ma być raz na mapę.A czy tak to nie zadziała?
#include <amxmodx> new bool: funkcja[33] = false; public plugin_init() { register_plugin("menu","1.0","glut") register_clcmd("say /sklep","sklep") } public sklep(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow") return PLUGIN_HANDLED; } new menu = menu_create("Menu","sklep_cd") menu_additem(menu,"Opcja 1") menu_additem(menu,"Opcja 2") menu_additem(menu,"Opcja 3") menu_display(id, menu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public sklep_cd(id,menu,item) { switch(item) { case 0: { if(funkcja[id]) { client_print(id,print_chat,"Wybrales na tej mapie juz ta funkcje") return PLUGIN_HANDLED; } else { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 1") funkcja[id] = true; } } case 1: { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 2") } case 2: { client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 3") } } return PLUGIN_HANDLED }
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 24.01.2014 16:13
Mam menu z generatora.
chcę aby te dwie opcje były tak jak to wytłumaczył Niide ( Raz na mapę, jak jeden vip wybierze to inni nie mogą tego wybrać do końca mapy). Jak ktoś wybrał to ma pisać zamiast "[Raz na mape]" "[Wykorzystane]"
menu_additem(menu,"\wOtworzenie cel \y[Raz na mape]","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wNoc na mapie \y[Raz na mape]","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
===========================================================================
public menu_6_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
jail_open_cele();
}
}
public menu_7_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
set_lights("z")
}
}
A to tylko dla jednego gracza raz na mapę ( każdy gracz może wybrać raz na mapę). Jak gracz wykorzystał to ma pisać [Wykorzystane]
public menu_2_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 1);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
}
}
=================================================
menu_additem(menu,"\w\rDeagle 1 ammo","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
Pomogłem? Kliknij 
Moimi autorytetami są: 6262 & 10153
Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
Wyswietlanie wiadomosci w tutorNapisany przez SHiBBy., 27.02.2025 |
|
|
|||
Faken selling a blockmaker - ScammerNapisany przez ricardobrat, 26.02.2025 |
|
|
|||
COD MOD 45001 lvl Jak ustawić cvar'y do expa aby było dobrze?Napisany przez Arki, 18.01.2025 |
|
|
|||
Boty na serwer paintballNapisany przez FuckIt, 27.12.2024 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













