Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Perk Jumper

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 flOw.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.01.2014 21:56

Opis Perku : Mozesz wykonac 5 skokow w powietrzu


  • +
  • -
  • 0

.


#2 kobys

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Sz-n
Offline

Napisano 24.01.2014 14:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Jumper";
new const opis[]    = "Mozesz wykonac 5 skokow";
    
new skoki[33];

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 5;

	return FMRES_IGNORED;
}

skompiluj i powinno być ok.

 

jeżeli źle to proszę o poprawkę.


Użytkownik Dancio edytował ten post 24.01.2014 14:44


#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 24.01.2014 14:56

@up źle zrobiłeś :)

 

po co dla perku

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 flOw.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2014 20:49

OK Dzięki
 dziala plusik dodany , mozna zamknac


  • +
  • -
  • 0

.


#5 kobys

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Sz-n
Offline

Napisano 25.01.2014 00:14

Dzibak racja, przeoczyłem to.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych