Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Klasa nie kompiluje się!Klasa

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 PrOgAmErS0812

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Dalekoooo ;)
Offline

Napisano 23.01.2014 19:57

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Wyszkolony Snajper(Od 10 LVL)";
new const opis[]    = "Ma 1 minę,natychmiastowe zabójstwo z noża(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 75;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
 
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
 
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
 
    register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
 
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
 
 
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
    precache_model(modelMiny);
    sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
    new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        
        new dostepna = 10;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 10)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
                return COD_STOP;
        }
{
 
    ilosc_min_gracza[id] = 1;
    ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        
    if (!ilosc_min_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
    }
    else
    {
 
        ilosc_min_gracza[id]--;
 
        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
        entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
        entity_set_origin(ent, origin);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
        entity_set_model(ent, modelMiny);
        entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
 
        drop_to_floor(ent);
 
        set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
    }
}
 
public fwSpawn_Miny(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
 
public DotykMiny(ent, id)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;
 
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
    {
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
            iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast_miny);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();
 
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
 
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {
            new pid = entlist[i];
 
            if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                continue;
 
            cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
        }
        remove_entity(ent);
    }
}
 
public NowaRunda_Miny()
{
    new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}
 
 
 
 
Nie mam pojęcia dlaczego się nie kompiluje :(

Użytkownik glut edytował ten post 23.01.2014 23:44
Znaczniki

  • +
  • -
  • 0

#2 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 23.01.2014 20:12

Masz w załączniku naprawioną. Co było nie tak? Brakowało klamry zamykającej public cod_class_enabled. Oprócz tego brakowało jeszcze na końcu tego publica returnu cod continue, dodałem go. Teraz klasa się kompiluje i powinna działać (zakładając że resztę zrobiłeś poprawnie).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 PrOgAmErS0812

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Dalekoooo ;)
Offline

Napisano 23.01.2014 20:30

Dziękuje bardzo działa w 100% dzięki bardzo :)


  • +
  • -
  • 0

#4 PrOgAmErS0812

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Dalekoooo ;)
Offline

Napisano 23.01.2014 20:30

Do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0

#5 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.01.2014 23:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#6 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 23.01.2014 23:45

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProblemy

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych