Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Jak dodać pojedynek na zabawach dla 2 ostatnich osób?

JailBreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xims123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.01.2014 21:54

Witam.Jak dodać w zabawach cypisa typu kd,wg itp pojedynek na pięści dla ostatnich 2 hp ?

Chodzi mi o to,że jak zostaja 2 ostatnie osoby to nawalają sie na piesci :)

Wytlumaczycie jak to zrobic ??? :) 


  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 24.01.2014 09:15

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

ModyInne modyPytania
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 30.01.2014 01:42

skopiuj pojedynek na jakieś bronie i zmień na knife


b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#4 Xims123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.01.2014 17:50

Hmm a dokładniej ? Jak zrobić żeby to się dokładnie wywoływało jak zostają już tylko 2 osoby. 


  • +
  • -
  • 0

#5 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 09.02.2014 10:36

new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle;

W tym miejscu po id_deagle  dopisujesz id_knife czyli

new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_knife;

 

Następnie po

    id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");

dopisujesz

    id_knife = jail_register_wish("Pojedynek na noze");

I po

    else if(zyczenie == id_deagle)
    {
        pojedynek[0] = id;
        bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
            
        MenuPojedynek(id);
    }

Dopisujesz

    else if(zyczenie == id_knife)
    {
        pojedynek[0] = id;
        bronie_pojedynek = CSW_KNIFE;
            
        MenuPojedynek(id);
    }

 

To wszystko.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#6 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.02.2014 11:51

Jemu chodzi o dwóch więźniów, a nie CT i TT :)


  • +
  • -
  • 1

#7 Xims123

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 10.02.2014 20:14

Tak chodzi o to,że jak zostaje 2 tt to usuwają im się bronie i muszą się bić na pięści :) 


  • +
  • -
  • 0

#8 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 12.02.2014 18:35

Nie wiem czy zadziała - w tym miejscu ścieżki do modeli rękawic bokserskich

new const gModelV[] = "models/jailbreak/v_rekawica.mdl";
new const gModelP[] = "models/jailbreak/p_rekawica.mdl";

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <jailbreak>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>


#define PLUGIN "[JB] Pojedynek Dwoch Wiezniow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"

new id_zabawa;
new const gModelV[] = "models/jailbreak/v_rekawica.mdl";
new const gModelP[] = "models/jailbreak/p_rekawica.mdl";
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1);
    id_zabawa = jail_register_game("Boks - 1 v 1");
}

public plugin_precache(){
    precache_generic(gModelV);
    precache_generic(gModelP);
    precache_generic("models/v_knife.mdl");
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    if(jail_get_play_game_id() == id_zabawa){
        OnRemoveData(id_zabawa);
    }
}

public OnRemoveData(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_set_ct_hit_tt(false);
        jail_set_god_ct(false);        
    }
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    if(get_aliveplayersnum(1) > 3){
        client_print(0, print_chat, "[BOKS] Boksowac moze sie tylko i wylacznie dwoch wiezniow!");
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    static szTime[12];
    if(day == id_zabawa)
    {
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie bija sie do ostatniej kropli krwi", szTime, szTime);
        szInfo = "Dzisiaj jest Boks Dwoch Osob";
        
        jail_set_prisoners_micro(true, true);
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
        
        
        setting[0] = 1;
        setting[1] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[7] = 2;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
    }
}

public fwItemDeploy(wpn){
    static iOwner;
    iOwner = pev(wpn,pev_owner);
    if(cs_get_user_team(iOwner) == CS_TEAM_T){
        
        new wpnID = cs_get_weapon_id(wpn)
        
        if(wpnID == CSW_KNIFE){
            set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"%s",gModelV)
            set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"%s",gModelP)
        }
    }
    
}

stock get_aliveplayersnum(team){
    
    new maxPlayers=get_maxplayers(), aliveplayers;
    
    for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i){
        
        if(is_user_alive(i) && (!team || get_user_team(i)==team)){
            
            ++aliveplayers;
            
        }
        
    }
    
    return aliveplayers;
    
}

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#9 IceBaRa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 13.02.2014 00:00

Mu nie chodzi o to widzal to na serwie naXego chodzi ze jak zostanie 2 ostatnich na KD i WG usuwaja im sie bronie i walcza na piesci 


ZAPRASZAM NA MOJE SERWERY:

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: JailBreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych