Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PLUGIN Vip z modelem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ThCe

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2014 11:11

Witam mam takie problem że chce zrobic plugin vipa + model, ale niewiem jak to zrobić. Korzystałem z wielu poradników i nic wychodzi tylko vip bez modelu wychodził. Jeżeli ktoś by mógł zrobic taki plugin z modelem bym byl bardzo wdzięczny ponizej napisze co vip ma miec i podam skina:

Vip:
- Multijump 1
- Hp 125 czyli o 25 wiecej
- Losowe granaty 1
- Zwiekszone obrazenia o 2,5
- Dodatkowe pieniadze 300 nomrmalnie 500 hs
- Pokazuj vipy online na komendę
- Status Vip w tabeli punktów
- Informacje o vipie w motd ( komenda /vip )
- Przywitanie gdy vip wchodzi na serwer
- Prefix przed nickiem
- auto bh

Proszę o zrobienie czegos takiego, i bym prosil dokladny opis co i jak z tymi modelami, podam link poniewaz nie jestem na komputerze:

http://cs.gamebanana.com/skins/101584
  • +
  • -
  • 0

#2 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2014 11:32

Kod Vip'a, wystarczy iż sobie skompilujesz, np. tutaj:  http://amxx.pl/kompilator/

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], ioid, maxPlayers, skoki[33];

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 1;
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	skoki[id]=1;
	set_user_health(id, get_user_health(id)+25);
	losoweGranaty(id, 1);
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "viptt" : "vipct");
	cs_set_user_model(id,g_Model);
}
public losoweGranaty(id, losowe_granaty){
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	while(--losowe_granaty>=0){
		new granat=random(3);
		switch(granat){
			case 0:{
				if(++henum>1){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_hegrenade");
				}
			}
			case 1:{
				if(++fbnum>2){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_flashbang");
				}
			}
			case 2:{
				if(++sgnum>1){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		damage*=(100+2.5)/100;
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[[VIP]]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl");
	precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl");
}
public client_PreThink(id){
	if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
		client_PreThinkVip(id);
	}
}
public client_PreThinkVip(id){
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
	
	if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
		
		if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		new Float:velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		velocity[2] += 250.0;
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

Vip jest na flage t. Co do modeli, to po pobraniu modelu, skopiuj go 2 razy. Nazwij je kolejno: vipct.mdl i viptt.mdl
Po nazwaniu, vipct.mdl wgraj do folderu models/player/vipct natomiast viptt.mdl wgraj do models/player/viptt (Prawdopodobnie nie masz tam folderów vipct i viptt, więc musisz zrobić je samemu).
To teraz przejdźmy do MOTD wyświetlającego się po wpisaniu /vip.
Jako iż załączniki nie działają, będziesz musiał sam sobie je zrobić. Wystarczy że na pulpicie zrobisz sobie plik vip.txt i wkleisz tam ten kod (Oczywiście, możesz edytować jego zawartość jak masz ochotę):

<head>
		<style type="text/css">
			body{
				background-color: #000000;
				font-family:Verdana,Tahoma;
				color: #FFFFFF;
			}
		</style>
		<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf8">
	</head>
	<body>
		<ul><font size="2" color="#E0A518"><b>Vip posiada :</b></font><br><br>
		<li type="square"><font size="1">
Multijumpy<br>
25 HP co rundę<br>
1 losowy granat<br>
Zwiększone obrażenia z wszystkich broni<br>
Dodatkowa kasa za zabójstwo ( 500 - HS | 300 - Normalne )<br>
Napis VIP w tabeli wyników<br>
VIP widoczny ba liście /vips<br>
Prefix przed nickiem<br>
Własny model<br>
Auto Bunny Hop<br>
Cena vipa: 11.07.
		</font></li></ul>
	
</body>

Gdy już to zrobisz, plik vip.txt należy wgrać do podstawowego foldera serwera, czyli do cstrike.


Użytkownik LaKuL edytował ten post 21.01.2014 11:33

  • +
  • -
  • 1

#3 ThCe

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2014 11:50

Dziękuje bardzo za szybką pomoc już lecę sprawdzić
  • +
  • -
  • 0

#4 ThCe

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2014 13:06

Zrobilem tak ak mowiles vip dziala ale nwm czy model dziala poniwaz jestem sam

Użytkownik KsD edytował ten post 21.01.2014 13:08

  • +
  • -
  • 0

#5 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2014 17:23

Jeśli plugin działa, to model także. Myślę iż temat do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0

#6 ThCe

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.01.2014 18:25

Problem rozwiązany temat uważam do zamknięcia:)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych