Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problemy z 2 pluginami jailbreak by cypis


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Xims123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 21.01.2014 01:00

Witam.Mam problem z 2 pluginami z paczki jailbreak by cypis.

1 bład - freeday- chciałbym aby gdy minie czas freedaya zabijało wszystkic,niestety nie idzie to ;/

2 bład-podczas zabawy ganiany czesto buguje sie cos i nie odlicza juz czasu do rozpoczecia zabawy i ct musi tak stac w miejscu ;/ 

Pomożecie ??? 

 

SMA freeday 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("jb_cypis/freeday.wav");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	jail_remove_game_hud();
}

public OnRemoveData(day)
{
	jail_remove_game_hud();
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

//setting[3] - nie używane od wersji 1.0.4!!!

setting[4] - jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac, jak na 2 to ct nie beda mogli ..., jak na 3 to oba teamy nie beda mogli ...

//setting[5] - nie używane od wersji 1.0.6!!!

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
			
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/freeday.wav");
			
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
	}
}

SMA ganiany 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] Ganiany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_ganiany;
new bool:usun;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_ganiany)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Straznicy zaczynaja ganiac wiezniow^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Ganiany";
			
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
				continue;
			
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_knife");
		}
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 3;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
		jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct
		
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
		if(!usun)
		{
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_all_speed(550.0, 1) //ustawienie chodzenia tt
			jail_set_all_speed(550.0, 2) //ustawienie chodzenia ct	
			
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
		}
		usun = !usun;
	}
}

public OnRemoveData(day)
{
	usun = false;
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
			continue;
			
		jail_set_user_speed(i, speed);
	}
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych