Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak ustawic aby he szybciej wybuchalo ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Atroven

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 20.01.2014 20:36

Jak ustawic np. w kodzie vipa aby granat he wybuchal od razu po walnieciu w ziemie ?



#2 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.01.2014 21:15

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33];

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_forward(FM_SetModel,  "Fw_NadeModel", 1);
	RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Fw_NadeThink");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
}
public Fw_NadeThink(nade){
	if(pev_valid(nade) && grenade_type(nade) == 3){
		set_pev(nade, pev_flags, FL_ONGROUND);
	}
}
stock grenade_type(index){
	new g_Class[9];
	
	pev(index, pev_classname, g_Class, charsmax(g_Class));
	
	if(!equal(g_Class, "grenade") || get_pdata_int(index, 96) & 1 << 8){
		return 0;
	}
	
	new g_Bits = get_pdata_int(index, 114);
	
	if(g_Bits & 1 << 0){
		return 1;
	}
	
	else if(!g_Bits){
		return 2;
	}
	
	else if(g_Bits & 1 << 1){
		return 3;
	}
	
	return 0;
}
public Fw_NadeModel(nade, NadeModel[]){
	if(pev_valid(nade)){
		new g_Nade = grenade_type(nade);
		
		new id = pev(nade,pev_owner);
		
		if(g_Nade && is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
			switch(g_Nade){
				
			}
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

masz nazwij to vipnade.sma i skompiluj potem wrzuc na serwer i każdy z flagą t będzie miał od razu wybuchający granat po zetknięciu z ziemią


b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych