Jak ustawic np. w kodzie vipa aby granat he wybuchal od razu po walnieciu w ziemie ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak ustawic aby he szybciej wybuchalo ?
Temat rozp.
Atroven
, 20.01.2014 20:36
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 20.01.2014 20:36
#2
Napisano 20.01.2014 21:15
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
forward amxbans_admin_connect(id);
new bool:g_Vip[33];
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
register_forward(FM_SetModel, "Fw_NadeModel", 1);
RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Fw_NadeThink");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public Fw_NadeThink(nade){
if(pev_valid(nade) && grenade_type(nade) == 3){
set_pev(nade, pev_flags, FL_ONGROUND);
}
}
stock grenade_type(index){
new g_Class[9];
pev(index, pev_classname, g_Class, charsmax(g_Class));
if(!equal(g_Class, "grenade") || get_pdata_int(index, 96) & 1 << 8){
return 0;
}
new g_Bits = get_pdata_int(index, 114);
if(g_Bits & 1 << 0){
return 1;
}
else if(!g_Bits){
return 2;
}
else if(g_Bits & 1 << 1){
return 3;
}
return 0;
}
public Fw_NadeModel(nade, NadeModel[]){
if(pev_valid(nade)){
new g_Nade = grenade_type(nade);
new id = pev(nade,pev_owner);
if(g_Nade && is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
switch(g_Nade){
}
}
}
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}
masz nazwij to vipnade.sma i skompiluj potem wrzuc na serwer i każdy z flagą t będzie miał od razu wybuchający granat po zetknięciu z ziemią
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod










