Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Zmiana zasięgu dynamitu

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 revoolution

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:93
Offline

Napisano 20.01.2014 16:51

Podejrzewam że można zmienić w parametrach poniżej.

 

Chodzi o to, że dynamit ma zbyt duży zasięg (głównie w pionie) - zabija nawet osoby w pokoju ponad.

public PolozDynamit(id)
{
	if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz caly dynamit!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(inteligencja_gracza[id] < 1)
	client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic dynamit, zwieksz inteligencje!");
	
	ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
	new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
	entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
	iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
	iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
	iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 300 );
	write_coord( iOrigin[2] + 300 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 8 ); // speed
	message_end();
	
	new entlist[MAX+1];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{               
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24){
			continue;
		}
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 60.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png

....

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.01.2014 16:56

find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

3 parametr


  • +
  • -
  • 0

#3 revoolution

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:93
Offline

Napisano 20.01.2014 17:10

write_coord( iOrigin[1] + 300 );
	write_coord( iOrigin[2] + 300 );

tu nie trzeba nic ruszać ? 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png

....

b_350_20_000000_B50307_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych