Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę 0 5 Klas M.IN "Snajper"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 RobieSerwerCOD

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2014 00:23

Nazwa: Snajper
Inteligencja: 0
Życie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: AWP, Deagle

Opis: 200% Obrazen Z AWP(+INT), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

 

Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: M4A1, Deagle

Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).

 

Nazwa: Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 0
Życie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -38
Bronie: M4A1, AK47, Deagle

Opis: Wymysl Opis.

 

Nazwa: Amadeusz
Inteligencja: 0
Życie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: 
USP
Opis: Zadaje 10+INT(5INT=1DMG) Obrazen Z USP. 

 

Nazwa: Wsparcie HE
Inteligencja: 0
Życie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: MP5, Deagle

Opis: Posiada 3HE.

 

 


Użytkownik RobieSerwerCOD edytował ten post 19.01.2014 00:24

  • +
  • -
  • 0

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.01.2014 02:26

Wsparcie HE :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Wsparcie HE";
new const opis[]    = "Posiada 3HE.";
new const bronie    = (3<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Strzelec Wyborowy:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[]    = "Brak";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Klasy kompilujesz :

 

amxx.pl/kompilator

 

A jak nie widziałeś jeszcze takiego generatora to look:

http://amxx.pl/generator-klas/


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 19.01.2014 02:28

  • +
  • -
  • 0

#3 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2014 10:12

Snajper:

Spoiler

 

@@

kolega UP zrobił ci źle działającą klasę

Wsparcie HE:

Spoiler

Użytkownik Drago36 edytował ten post 19.01.2014 10:17

  • +
  • -
  • 2

#4 RobieSerwerCOD

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2014 11:44

dziekuje ;), poprosilbym o resztę


  • +
  • -
  • 0

#5 Klqs

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Okolice Rzeszowa
Offline

Napisano 19.01.2014 13:05

Komandos:

Spoiler

Użytkownik Klqs edytował ten post 19.01.2014 13:06


#6 RobieSerwerCOD

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2014 13:22

 

Komandos:

Spoiler

 

zrobiles 1/1 z lpm i dodales m4 a1 

 

Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: Deagle

Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).


  • +
  • -
  • 0

#7 Klqs

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Okolice Rzeszowa
Offline

Napisano 19.01.2014 13:25

 

 

Komandos:

Spoiler

 

zrobiles 1/1 z lpm i dodales m4 a1 

 

Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: Deagle

Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).

 

 

http://scr.hu/1gm6/b4t5g
 a z tym 1/2 zaraz edytuje bo mi sie powalilo ;d

Ale z ppm normalnie?
 

Poprawiony komandos:

Spoiler

Użytkownik Klqs edytował ten post 19.01.2014 13:35


#8 RobieSerwerCOD

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2014 13:55

 

 

 

Komandos:

Spoiler

 

zrobiles 1/1 z lpm i dodales m4 a1 

 

Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: Deagle

Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).

 

 

http://scr.hu/1gm6/b4t5g
 a z tym 1/2 zaraz edytuje bo mi sie powalilo ;d

Ale z ppm normalnie?
 

Poprawiony komandos:

[spoiler]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "1/1 z noża (LPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "klqs");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;



    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;



     if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2) && random_num(1,2) == 1)

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    

    return HAM_IGNORED;

}

nie mozna komplitowa :D

 

 


  • +
  • -
  • 0

#9 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.01.2014 14:14

Komandos

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "1/1 z noża (LPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "klqs");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;



    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;


    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 2) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    

    return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0

#10 RobieSerwerCOD

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.01.2014 06:22

z resztą sobie poradzilem, proszę o zamknięcie.


Użytkownik RobieSerwerCOD edytował ten post 22.01.2014 06:22

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych