←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem dodania modelu broni...


Najlepsza odpowiedź RasiaQ 21.01.2014 17:16

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

 

zamień na:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

 

I powinno śmigać ;)

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
network - zdjęcie network 18.01.2014

Witam.

 

Mam mały problem próbowałem dodać do mojej klasy  model noża assasyna. Lecz wyskakiwały mi przeróżne erory po których nic nie wiedziałem i ani nie rozumiałem. Korzystałem z poradniku http://amxx.pl/topic...ie-model-broni/ i z innych   

 

 

Mianowicie chce dodać do assasina, model noża w linku niżej.

 

http://amxx.pl/topic...óż-by-zasalata/

 

 

 

Tu daje sma Klasy Assasin, w asasinie jest wgrany tylko model postaci który działa poprawnie. 

 

Spoiler
;

Odpowiedz

Klqs - zdjęcie Klqs 19.01.2014

w 2 miejscach Ci podalem "Scieżka do modelu noża" uzupelnij, skompiluj i powinno chodzic ;P (W załączniku dałem Ci całą klase, z rakietami i niewidzialnoscia)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
 
new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "MA 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "klqs");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
    register_event("CurWeapon", "Bron", "be", "1=1");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "assasin": "Assasin");
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    cs_reset_user_model(id);
}
 
public Odrodzenie(id)
{
    if(ma_klase[id])
    {
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "assasin": "Assasin");
    }
}

public Bron(id){
if(!ma_klase[id])
return;



if(read_data(2)==CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "Ścieżka do modelu noża :d")
}
public plugin_precache()
{
    precache_model("models/player/assasin/Assasin.mdl");
    precache_model("Ściezka do modelu nożyka");
}

Załączone pliki


Użytkownik Klqs edytował ten post 19.01.2014 23:33
Odpowiedz

  • +
  • -
network - zdjęcie network 20.01.2014

Nie działa nawet sie nie komplikuje.

 

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
codclass_assasin.sma(159) : error 017: undefined symbol "set_pev"
codclass_assasin.sma(159) : warning 215: expression has no effect
codclass_assasin.sma(159) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_assasin.sma(159) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_assasin.sma(159) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
Compilation aborted.
4 Errors.
 
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź RasiaQ - zdjęcie RasiaQ 21.01.2014

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

 

zamień na:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

 

I powinno śmigać ;)

Odpowiedz

  • +
  • -
network - zdjęcie network 21.01.2014

Dziękuje pomogło + dla cb.

Odpowiedz
Zablokowany