[ROZWIĄZANE] Problem dodania modelu broni...
Najlepsza odpowiedź
RasiaQ
21.01.2014 17:16
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike>
zamień na:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta>
I powinno śmigać

network
18.01.2014
Witam.
Mam mały problem próbowałem dodać do mojej klasy model noża assasyna. Lecz wyskakiwały mi przeróżne erory po których nic nie wiedziałem i ani nie rozumiałem. Korzystałem z poradniku http://amxx.pl/topic...ie-model-broni/ i z innych
Mianowicie chce dodać do assasina, model noża w linku niżej.
http://amxx.pl/topic...óż-by-zasalata/
Tu daje sma Klasy Assasin, w asasinie jest wgrany tylko model postaci który działa poprawnie.
Spoiler
;
Klqs
19.01.2014
w 2 miejscach Ci podalem "Scieżka do modelu noża" uzupelnij, skompiluj i powinno chodzic (W załączniku dałem Ci całą klase, z rakietami i niewidzialnoscia)
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Assasin"; new const opis[] = "MA 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "klqs"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); register_event("CurWeapon", "Bron", "be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "assasin": "Assasin"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_reset_user_model(id); } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) { cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "assasin": "Assasin"); } } public Bron(id){ if(!ma_klase[id]) return; if(read_data(2)==CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, "Ścieżka do modelu noża :d") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/assasin/Assasin.mdl"); precache_model("Ściezka do modelu nożyka"); }
Załączone pliki
Użytkownik Klqs edytował ten post 19.01.2014 23:33
network
20.01.2014
Nie działa nawet sie nie komplikuje.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_assasin.sma(159) : error 017: undefined symbol "set_pev"
codclass_assasin.sma(159) : warning 215: expression has no effect
codclass_assasin.sma(159) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_assasin.sma(159) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_assasin.sma(159) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
Najlepsza odpowiedź
RasiaQ
21.01.2014
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike>
zamień na:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta>
I powinno śmigać