Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Własne textury blocków


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adeo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
Offline

Napisano 17.07.2009 12:45

Witam, (chyba nie ten dział)
chciał bym stworzyć własne textury blocków...
Może mi ktoś powiedzieć jak to zrobić?

[ Dodano: 17-07-2009, 14:01 ]
Ale jak zrobić np. jakiś napis? Albo boki blocka?
PS. Używam Gimpa ;]
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.07.2009 13:02

Teraz to już serio nie wiem czy chodzi o bloki świata (mapy) czy te w blockmakerze ;P

http://amxx.pl/topic... ... t13063.htm
  • +
  • -
  • 0

#3 Adeo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
Offline

Napisano 17.07.2009 13:04

block maker ;P
Sorki że najpierw nie powiedziałem ;]

[ Dodano: 17-07-2009, 14:16 ]
Jakie to są kolory indeksowane czy coś takiego? ;]

[ Dodano: 17-07-2009, 14:41 ]
Wie ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 17.07.2009 14:34

Gimp: Obraz->Tryb->indeksowany...

Jed`s HL Model Viewer
Textures->import->save
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych