Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o 3 klasy Nozownik , Rusher ,Snajper

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamilll

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.01.2014 12:45

Witam proszę o zrobienie 3 klas 



Snajper : Klasa non premium 

  •             Bronie Awp ,  obrazenia zalezne od ilosci inteligencji .

                 Hp calkowite na start ma byc 120 ,    speed 40  ,  wyt 20    , int 30 

                      1 skok standardowy .


Nozownik : klasa non premium 

                     Noz 1/1 

                     hp 100 , speed 50 , wyt 40 , int 0 



Rusher (premium ) 

                   Bronie : m429 (krowa) 

                   3 rakietki (zalezne od inteligencji ) 

                   3 skoki . 


Ps robilem w generatorze klasy ale niestety wyskakiwaly bugi . 

Hp 100 , int 40 , speed 60 , wyt 50 . 




 



 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 kamil323

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 17.01.2014 13:37

Sprawdz kody  

 

tu Snajper 

 

Spoiler
);

 

tu Rusher

Spoiler
);

 



#3 Kamilll

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.01.2014 15:41

Same errory proszę o zrobienie klas kogos kto sie na tym zna 


  • +
  • -
  • 0

#4 Kamilll

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.01.2014 15:43

Nozo

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

nozownik.sma(3) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
nozownik.sma(10) : error 017: undefined symbol "register_plugin"
nozownik.sma(12) : error 017: undefined symbol "cod_register_class"
nozownik.sma(12) : warning 215: expression has no effect
nozownik.sma(12) : warning 215: expression has no effect
nozownik.sma(12) : warning 215: expression has no effect
nozownik.sma(12) : error 001: expected token: ";", but found ")"
nozownik.sma(12) : error 029: invalid expression, assumed zero
nozownik.sma(12) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.

Rusher

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Rusher.sma(3) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
Rusher.sma(18) : error 017: undefined symbol "register_plugin"
Rusher.sma(20) : error 017: undefined symbol "cod_register_class"
Rusher.sma(20) : warning 215: expression has no effect
Rusher.sma(20) : warning 215: expression has no effect
Rusher.sma(20) : warning 215: expression has no effect
Rusher.sma(20) : error 001: expected token: ";", but found ")"
Rusher.sma(20) : error 029: invalid expression, assumed zero
Rusher.sma(20) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.
Done.


  • +
  • -
  • 0

#5 network

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 17.01.2014 16:32

Proszę. Zawsze moge pozmieniać nazwy itp. Bo nie napisałeś jakie maja być nazwy, a mnie się spieszyło i nie wiedziałem jaki dać opis   :D

 

Nozownik sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Nozownik : klasa non premium ";
new const opis[]    = "Noz 1/1 ";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

snajper sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Snajper ";
new const opis[]    = "Awp ,  obrazenia zalezne od ilosci inteligencji";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 120;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

Rusher prem

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Rusher (premium ) ";
new const opis[]    = "posiada m229 (krowa) ,3 rakiety i 3 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_M249);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;

	return FMRES_IGNORED;
}


Pliki amx. Przepraszam ze nie są w załącznikach ale nie da sie przesłać pliku rar i amx

 

http://www.sendspace...91c5f8faf3dd7d6


Użytkownik network edytował ten post 17.01.2014 16:36

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#6 Kamilll

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.01.2014 17:58

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Nozownik.sma(7) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"

1 Error.
Could not locate output file Nozownik.amxx (compile failed).
 


  • +
  • -
  • 0

#7 Kamilll

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 17.01.2014 17:59

i reszta tak samo


  • +
  • -
  • 0

#8 network

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 17.01.2014 18:02

a ty to komplikujesz kody sma, które dodałem wyżej ?? czy to są erory z logów serwera, po dodaniu klas ??

 

 

ps: i nie pisz post pod postem bo dostaniesz warna. 


Użytkownik network edytował ten post 17.01.2014 18:07

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#9 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 17.01.2014 19:59

Łap

 

Sorry, ale nie działa załączanie.

 

Snajper

Spoiler

 

Nozownik

Spoiler

 

Rusher

Spoiler

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych