proszę o 3 klasy Nozownik , Rusher ,Snajper
Kamilll
17.01.2014
Witam proszę o zrobienie 3 klas
Snajper : Klasa non premium
- Bronie Awp , obrazenia zalezne od ilosci inteligencji .
Hp calkowite na start ma byc 120 , speed 40 , wyt 20 , int 30
1 skok standardowy .
Nozownik : klasa non premium
Noz 1/1
hp 100 , speed 50 , wyt 40 , int 0
Rusher (premium )
Bronie : m429 (krowa)
3 rakietki (zalezne od inteligencji )
3 skoki .
Ps robilem w generatorze klasy ale niestety wyskakiwaly bugi .
Hp 100 , int 40 , speed 60 , wyt 50 .
Kamilll
17.01.2014
Nozo
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
nozownik.sma(3) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
nozownik.sma(10) : error 017: undefined symbol "register_plugin"
nozownik.sma(12) : error 017: undefined symbol "cod_register_class"
nozownik.sma(12) : warning 215: expression has no effect
nozownik.sma(12) : warning 215: expression has no effect
nozownik.sma(12) : warning 215: expression has no effect
nozownik.sma(12) : error 001: expected token: ";", but found ")"
nozownik.sma(12) : error 029: invalid expression, assumed zero
nozownik.sma(12) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
6 Errors.
Rusher
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Rusher.sma(3) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
Rusher.sma(18) : error 017: undefined symbol "register_plugin"
Rusher.sma(20) : error 017: undefined symbol "cod_register_class"
Rusher.sma(20) : warning 215: expression has no effect
Rusher.sma(20) : warning 215: expression has no effect
Rusher.sma(20) : warning 215: expression has no effect
Rusher.sma(20) : error 001: expected token: ";", but found ")"
Rusher.sma(20) : error 029: invalid expression, assumed zero
Rusher.sma(20) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
6 Errors.
Done.
network
17.01.2014
Proszę. Zawsze moge pozmieniać nazwy itp. Bo nie napisałeś jakie maja być nazwy, a mnie się spieszyło i nie wiedziałem jaki dać opis
Nozownik sma
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Nozownik : klasa non premium "; new const opis[] = "Noz 1/1 "; new const bronie = 0; new const zdrowie = 100; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 40; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
snajper sma
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Snajper "; new const opis[] = "Awp , obrazenia zalezne od ilosci inteligencji"; new const bronie = (1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 120; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
Rusher prem
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Rusher (premium ) "; new const opis[] = "posiada m229 (krowa) ,3 rakiety i 3 skoki"; new const bronie = (1<<CSW_M249); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 40; new const wytrzymalosc = 50; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; }
Pliki amx. Przepraszam ze nie są w załącznikach ale nie da sie przesłać pliku rar i amx
http://www.sendspace...91c5f8faf3dd7d6
Użytkownik network edytował ten post 17.01.2014 16:36
Kamilll
17.01.2014
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Nozownik.sma(7) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
1 Error.
Could not locate output file Nozownik.amxx (compile failed).
network
17.01.2014
a ty to komplikujesz kody sma, które dodałem wyżej ?? czy to są erory z logów serwera, po dodaniu klas ??
ps: i nie pisz post pod postem bo dostaniesz warna.
Użytkownik network edytował ten post 17.01.2014 18:07
RasiaQ
17.01.2014
Łap
Sorry, ale nie działa załączanie.
Snajper
Nozownik
Rusher