Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie działa spadochron w klasie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kolorowy96

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Ostrzeszów
Offline

Napisano 16.01.2014 22:28

Witam, posiadam taki problem ponieważ nie działa spadochron w klasie. Dałby rade ktoś to naprawić?
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Wojskowy (Mega Premium)";
new const opis[]    = "Posiada caly czas 49 kamuflarzu oraz dostaje zestaw granatow";
new const bronie    = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 12;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 6;
    
new ma_klase[33];
new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled

public plugin_precache()
	precache_model("models/parachute.mdl")
	
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Dr@goN");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
	pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
	pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")
	
	register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
	register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
	
	//Setup jtp10181 CVAR
	new cvarString[256], shortName[16]
	copy(shortName,15,"chute")
	
	register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
	get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)
	
	if (strlen(cvarString) == 0)
	{
		formatex(cvarString,255,shortName)
		set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
	}
	else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
		format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
		set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
	}
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Wojskowy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 49);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public client_connect(id)
	parachute_reset(id)

public client_disconnect(id)
	parachute_reset(id)
	
public newSpawn(id)
{
	if(para_ent[id] > 0)
	{
		remove_entity(para_ent[id])
		fm_set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	}
	has_parachute[id] = true;
}

public death_event()
{
	new id = read_data(2)
	parachute_reset(id)
}

public parachute_reset(id)
{
	if(para_ent[id] > 0)
	{
	if (is_valid_ent(para_ent[id]))
		remove_entity(para_ent[id])
	}
	if (is_user_alive(id))
		fm_set_user_gravity(id, 1.0)
	
	has_parachute[id] = false
	para_ent[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!get_pcvar_num(pEnabled)) return
	if(!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return
	if(!ma_klase[id]) return
	
	new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
	new Float:frame
	
	new button = get_user_button(id)
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
	new flags = get_entity_flags(id)
	
	if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
	{
		if (get_pcvar_num(pDetach))
		{	
			if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)
			
			if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
			{
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
				return
			}
			
			frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
			entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
			entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
			
			if (frame > 254.0)
			{
				remove_entity(para_ent[id])
				para_ent[id] = 0
			}
		}
		else
		{
			remove_entity(para_ent[id])
			fm_set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
		}
		return
	}
	if (button & IN_USE)
	{
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		if (velocity[2] < 0.0)
		{	
			if(para_ent[id] <= 0)
			{
				para_ent[id] = create_entity("info_target")
				if(para_ent[id] > 0)
				{
					entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
					entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				}
			}
			if (para_ent[id] > 0)
			{
				entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
				entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
				entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
				fm_set_user_gravity(id, 0.1)
				
				velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
				entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
				
				if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
				{	
					frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
					
					if (frame > 100.0)
					{
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
					}
				}
			}
		}
		else if (para_ent[id] > 0)
		{
			remove_entity(para_ent[id])
			fm_set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
		}
	}
	else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
	{
		remove_entity(para_ent[id])
		fm_set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	}
} 


stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
	new Float:gravity;
	pev(index, pev_gravity, gravity);
	
	return gravity;
}

stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
	set_pev(index, pev_gravity, gravity);
	
	return 1;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Dodaje w kodzie bo nie chciało mi wrzucić w załącznik błąd
Serwer zwrócił błąd podczas wysyłania

b_350_20_497CFB_497CFB_FFFFFF_E41509.png

b_350_20_E41509_000000_FFFFFF_497CFB.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych