Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem deathruna.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 17.07.2009 11:55

Jest problem bo kiedy wyjdzie terrorysta z gry to cała mapa leci od nowa czyli przykładowo u mnie od nowa te 20min mapy. Czy można jakoś zrobić, kiedy wyjdzie terrorysta, czas jest taki sam jaki był a nie od początku 20min i dalej leci mapa. od razu mówie że z tym botem w wersji 2.5 to jest porażka niby działa ale w innych kwestiach jest popsuta gra wtedy.

#2 mikus

    Ekipa PGC

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:406
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Wola
Offline

Napisano 17.07.2009 11:57

A spróbuj tego http://amxx.pl/viewtopic.php?t=8222
  • +
  • -
  • 0

#3 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 17.07.2009 11:58

ale przeciez to jest tylko wczesniejsza wersja = mniej dopracowana.

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 17.07.2009 13:44

Tutaj masz najnowszą:
http://forums.allied...ead.php?t=78197
  • +
  • -
  • 0

#5 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 17.07.2009 13:47

Napisałem przecież że w tej wersji 2.5 ten bot działa, ale np. jak terrorysta zginie gra toczy się dalej i wszyscy ct muszą się zabic...

Jeśli da się tego bota tak przerobić że jak terrorysta zginie to tak jakby tego bota nie było i mapa toczy się dalej a nie trzeba czekać aż ct zginie.

#6 radex

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:137
  • Lokalizacja:mam neta
Offline

Napisano 17.07.2009 20:54

Chyba nie bo jak TT wyjdzie to wykrywa ze niema TT i nastepuje restart wiec musialby byc jakis bot czalyczas w TT
  • +
  • -
  • 0

#7 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 18.07.2009 11:39

Radex przeciez opisalem post nad toba dlaczego ten bo nie dziala.
Tak właśnie napisałem ile jeszcze ktoś razy to napisze :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych