Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą z mocami - HUD

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 frequu

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Stn
Offline

Napisano 16.01.2014 09:49

Witam, po wybraniu klas które są poniżej w if`ie np. saper caly cod mod się wyłącza, natomiast klasy pozostałe, które nie są tu wypisane działają normalnie, możecie zajrzyć do kodu dlaczego tak się dzieje ?
Dodam, że natywy wszystkie dodałem

new monety = cod_get_user_coins(id);
	new hp = get_user_health(id);
	new wyperk = cod_get_perk_durability(id);
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
         new Float:fProcent = 0.0;
         fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety);
	
	if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "saper"))
	{
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Miny : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_mine(id), cod_get_user_class_max_mine(id));
}
	if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Medyk"))
	{
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_medkit(id), cod_get_user_class_max_medkit(id));
}
	if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Zjawa"))
	{
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_duch(id), cod_get_user_class_max_duch(id));
}
	if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Wsparcie Ogniowe"))
	{
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_rocket(id), cod_get_user_class_max_rocket(id));
}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych