Witam, po wybraniu klas które są poniżej w if`ie np. saper caly cod mod się wyłącza, natomiast klasy pozostałe, które nie są tu wypisane działają normalnie, możecie zajrzyć do kodu dlaczego tak się dzieje ?
Dodam, że natywy wszystkie dodałem
new monety = cod_get_user_coins(id); new hp = get_user_health(id); new wyperk = cod_get_perk_durability(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety); if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "saper")) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Miny : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_mine(id), cod_get_user_class_max_mine(id)); } if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Medyk")) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_medkit(id), cod_get_user_class_max_medkit(id)); } if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Zjawa")) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_duch(id), cod_get_user_class_max_duch(id)); } if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Wsparcie Ogniowe")) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_rocket(id), cod_get_user_class_max_rocket(id)); } return PLUGIN_CONTINUE; }