public dusze2(id){
new dusze2=menu_create("Sklep z bronia","dusze2a");
menu_additem(dusze2,"\y M4A1 + Ammo \d[12 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y AK47 + Ammo \d[12 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y AWP + Ammo \d[15 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y Famas + Ammo \d[9 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y Galil + Ammo \d[9 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y Krowa + Ammo \d[18 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y Mp5 + Ammo \d[7 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y Scout + Ammo \d[10 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y Wolna Pompa + Ammo \d[7 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y Szybka Pompa + Ammo \d[7 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y P90 + Ammo \d[6 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y Deagl + Ammo \d[4 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y Aug + Ammo \d[10 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y SG552 + Ammo \d[10 dusz]")
menu_additem(dusze2,"\y Noktowizor \d[7 dusz]")
menu_setprop(dusze2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(dusze2,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(dusze2,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(dusze2,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id, dusze2,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public dusze2a(id, menu, item){
switch(item){
case 0:
{
new koszt = 12;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
}
}
case 1:
{
new koszt = 12;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
}
}
case 2:{
new koszt = 15;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
}
}
case 3:{
new koszt = 9;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_famas")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
}
}
case 4:{
new koszt = 9;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_gali")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90)
}
}
case 5:{
new koszt = 18;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_m249")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
}
}
case 6:{
new koszt = 7;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
}
}
case 7:{
new koszt = 10;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_scout")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
}
}
case 8:{
new koszt = 7;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
}
}
case 9:{
new koszt = 7;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_xm1014")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
}
}
case 10:{
new koszt = 6;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_p90")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
}
}
case 11:{
new koszt = 4;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
}
case 12:{
new koszt = 10;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_aug")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
}
}
case 13:{
new koszt = 10;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id,"weapon_sg552")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
}
}
case 14:{
new koszt = 7;
if (dusze_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (dusze_gracza[id]>=koszt)
{
dusze_gracza[id] -= koszt;
fm_give_item(id, "item_nvgs")
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}