Witam, mam problem ponieważ nie mogę odnaleźć nigdzie, żadnej linijki odpowiadającej za zabezbieczenie kupna broni za manę. Chodzi o to, że jeśli gracz ma już broń i kupi zestaw za manę nie dostanie zestawu ale manę mu zabierze i chciałbym aby wyskoczył komunikat i nie zabrało tej many czy mógłby mi ktoś podać kod i powiedzieć gdzie go dopisać aby odbywała się taka blokada? z góry dziękuję.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Jak zablokować możliwość kupna za mane Diablo Onyke
Temat rozp.
.K3K
, 15.01.2014 23:56
Najlepsza odpowiedź FarGoosiek, 16.01.2014 09:11
Dodajesz to
http://amxx.pl/topic...onie-w-plecaku/
i tu masz kod ze sklepu który odpowiada za kupowanie broni
edytujesz case'y i po problemie
Spoiler
Przejdź do postu
public dusze2(id){ new dusze2=menu_create("Sklep z bronia","dusze2a"); menu_additem(dusze2,"\y M4A1 + Ammo \d[12 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y AK47 + Ammo \d[12 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y AWP + Ammo \d[15 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Famas + Ammo \d[9 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Galil + Ammo \d[9 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Krowa + Ammo \d[18 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Mp5 + Ammo \d[7 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Scout + Ammo \d[10 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Wolna Pompa + Ammo \d[7 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Szybka Pompa + Ammo \d[7 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y P90 + Ammo \d[6 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Deagl + Ammo \d[4 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Aug + Ammo \d[10 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y SG552 + Ammo \d[10 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Noktowizor \d[7 dusz]") menu_setprop(dusze2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_setprop(dusze2,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie") menu_setprop(dusze2,MPROP_NEXTNAME,"Dalej") menu_setprop(dusze2,MPROP_BACKNAME,"Wroc") menu_display(id, dusze2,0); return PLUGIN_HANDLED; } public dusze2a(id, menu, item){ switch(item){ case 0: { new koszt = 12; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90) } } case 1: { new koszt = 12; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_ak47") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90) } } case 2:{ new koszt = 15; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_awp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30) } } case 3:{ new koszt = 9; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_famas") cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90) } } case 4:{ new koszt = 9; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_gali") cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90) } } case 5:{ new koszt = 18; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_m249") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200) } } case 6:{ new koszt = 7; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_mp5navy") cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120) } } case 7:{ new koszt = 10; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_scout") cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90) } } case 8:{ new koszt = 7; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_m3") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32) } } case 9:{ new koszt = 7; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_xm1014") cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32) } } case 10:{ new koszt = 6; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_p90") cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100) } } case 11:{ new koszt = 4; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35) } } case 12:{ new koszt = 10; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_aug") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90) } } case 13:{ new koszt = 10; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_sg552") cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90) } } case 14:{ new koszt = 7; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id, "item_nvgs") } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
- Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie
#2 FarGoosiek
Napisano 16.01.2014 09:11 Najlepsza odpowiedź
Dodajesz to
http://amxx.pl/topic...onie-w-plecaku/
i tu masz kod ze sklepu który odpowiada za kupowanie broni
edytujesz case'y i po problemie
Spoiler
public dusze2(id){ new dusze2=menu_create("Sklep z bronia","dusze2a"); menu_additem(dusze2,"\y M4A1 + Ammo \d[12 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y AK47 + Ammo \d[12 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y AWP + Ammo \d[15 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Famas + Ammo \d[9 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Galil + Ammo \d[9 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Krowa + Ammo \d[18 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Mp5 + Ammo \d[7 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Scout + Ammo \d[10 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Wolna Pompa + Ammo \d[7 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Szybka Pompa + Ammo \d[7 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y P90 + Ammo \d[6 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Deagl + Ammo \d[4 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Aug + Ammo \d[10 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y SG552 + Ammo \d[10 dusz]") menu_additem(dusze2,"\y Noktowizor \d[7 dusz]") menu_setprop(dusze2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_setprop(dusze2,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie") menu_setprop(dusze2,MPROP_NEXTNAME,"Dalej") menu_setprop(dusze2,MPROP_BACKNAME,"Wroc") menu_display(id, dusze2,0); return PLUGIN_HANDLED; } public dusze2a(id, menu, item){ switch(item){ case 0: { new koszt = 12; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90) } } case 1: { new koszt = 12; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_ak47") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90) } } case 2:{ new koszt = 15; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_awp") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30) } } case 3:{ new koszt = 9; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_famas") cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90) } } case 4:{ new koszt = 9; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_gali") cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90) } } case 5:{ new koszt = 18; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_m249") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200) } } case 6:{ new koszt = 7; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_mp5navy") cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120) } } case 7:{ new koszt = 10; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_scout") cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90) } } case 8:{ new koszt = 7; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_m3") cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32) } } case 9:{ new koszt = 7; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_xm1014") cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32) } } case 10:{ new koszt = 6; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_p90") cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100) } } case 11:{ new koszt = 4; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35) } } case 12:{ new koszt = 10; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_aug") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90) } } case 13:{ new koszt = 10; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id,"weapon_sg552") cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90) } } case 14:{ new koszt = 7; if (dusze_gracza[id]<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci dusz."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (dusze_gracza[id]>=koszt) { dusze_gracza[id] -= koszt; fm_give_item(id, "item_nvgs") } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
I love street workout <3
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
Odpowiedz na cytowane posty Wyczyść