Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Życzenia JB Cypis


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 killer98

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 15.01.2014 00:34

Chciałbym zrobić życzenia, tylko mam dwa pluginy, i do tego pierwszego chciałbym dodać podmenu pojedynki. (czyli klikamy "Pojedynki" i otwieraja nam się menu z pojedynkami na bronie). chciałbym również zamienić FD dla wszystkich na FD dla ostatniego więźnia i żeby mu się automatycznie dawał następnego dnia. Pliki sma dodałem do

bo wyskoczył "Błąd podczas wysyłania".
[code]#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Menu Zyczen"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "JustBeFime"

#define MAX 31
new nazwa_gracza[MAX+1][64];

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg","Death_Event","a");
    register_clcmd("say /lr","menuzyczen");
    register_clcmd("fl_menuzyczen","menuzyczen");
}

public Death_Event() {
    new Players[32],Num
    get_players(Players,Num, "aceh", "TERRORIST")
    for(new i=0;i<Num;i++) {
        new id = Players[i]
        if(!is_user_connected(id)) continue;
        if(Num < 2) {
            menuzyczen(id)
        }
    }
}

public menuzyczen(id) {
    client_print(id, print_chat,"\r[JailBreak]\wJestes ostatnim wiezniem! Wybierz zyczenie!");
    new menu = menu_create("\r[JailBreak]\w Menu zyczen.","menuzyczenww");
    menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Duch dla mnie.");//1
    menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Duch dla...");//2
    menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w FreeDay dla wszystkich.");//3
    menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Quiz.");//4
    menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Prawda/Falsz.");//5
    menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Bawimy sie w Mam Talent.");//6
    menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w Gramy w Pilke.");//7
    menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w CT rozkazuje spiewajaco.");//8
    menu_additem(menu, "\y[Jutro]\w CT rozkazuje na siedzaco.");//9
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
    menu_display(id, menu, 0);

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public menuzyczenww(id, menu, item) {
    new nick[32];
    get_user_name(id, nick, 31);
    switch(item) {
        case 1: {
            ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Ducha dla siebie!", nick)
        }
        case 2: {
            DajDucha(id)
        }
        case 3: {
            ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 FreeDay jutro dla wszystkich!", nick)
        }
        case 4: {
            ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro bawimy sie w Quiz!", nick)
        }
        case 5: {
            ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro bawimy sie w Prawda/Falsz!", nick)
        }
        case 6: {
            ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro bawimy sie w Mam Talent!", nick)
        }
        case 7: {
            ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro gramy w Pilke!", nick)
        }
        case 8: {
            ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro CT prowadzi spiewajaco!", nick)
        }
        case 9: {
            ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro CT prowadzi na siedzaco!", nick)
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public DajDucha(id) {
    new menu = menu_create("Wybierz gracza komu chcesz dac ducha:", "Handle_Duch");
    new num, players[32];
    for(new i=0; i<num; i++)
    {
        new num[3], id2 = players[i];
        if(!is_user_connected(id2) || get_user_team(id2) != 1)
            continue;
        num_to_str(id2, num, charsmax(num));
        menu_additem(menu, nazwa_gracza[id2], num);
    }
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);    
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public Handle_Duch(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT || !is_user_connected(id))
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new nick[32];
    get_user_name(id, nick, 31);
    new data[3], acces, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, charsmax(data), _, _, callback);
    ColorChat(id, GREEN, "[Zyczenie]^x03 %s^x01 wybral^x03 Jutro Ducha dla %s!", nick, nazwa_gracza)

    return PLUGIN_CONTINUE;
}[/code]
[spoiler][code]#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Jail Zyczenia"
#define VERSION "v1.1"
#define AUTHOR "Cypis - edit by Nestea****Lemon"

/////////// Pojedynek ///////////
new bronie_pojedynek, pojedynek[2];
new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31];
/////////// Pojedynek ///////////

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_scouty, id_deagle, id_awp, id_m3, id_noze, id_he, id_ak;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch");
    id_freeday = jail_register_wish("FreeDay");
    id_duszek = jail_register_wish("Duszek");
    id_he = jail_register_wish("Pojedynek na HE");
    id_noze = jail_register_wish("Pojedynek na kosy");
    id_ak = jail_register_wish("Pojedynek na AK47");
    id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty");
    id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");
    id_awp = jail_register_wish("Pojedynek na AWP");
    id_m3 = jail_register_wish("Pojedynek na m3");
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("jb_cypis/rambomode.wav");
    precache_sound("jb_cypis/pojedynek.wav");
}

public OnRemoveData()
{
    /////////// Pojedynek ///////////
    if(pojedynek[0] || pojedynek[1])
    {
        pojedynek[0] = 0;
        pojedynek[1] = 0;
        RegisterHams(false);
    }
    bronie_pojedynek = 0;
    /////////// Pojedynek ///////////
}

public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{
    if(zyczenie == id_bezruch)
    {
        strip_user_weapons(id);
        give_item(id, "weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_deagle")
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
        
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        
        for(new i=1; i<=32; i++)
        {
            if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
                continue;
        
            give_item(i, "weapon_deagle");
            jail_set_user_speed(i, 0.1);
        }
    }
    else if(zyczenie == id_freeday)
    {
        if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść fd
            return JAIL_HANDLED;
        
        user_kill(id);
        jail_set_prisoner_free(id);    
    }
    else if(zyczenie == id_duszek)
    {
        if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść duszka
            return JAIL_HANDLED;
            
        user_kill(id);
        jail_set_prisoner_ghost(id);
    }
    else if(zyczenie == id_noze)
    {
        pojedynek[0] = id;
        bronie_pojedynek = CSW_KNIFE;
            
        MenuPojedynek(id);
    }    
    else if(zyczenie == id_he)
    {
        pojedynek[0] = id;
        bronie_pojedynek = CSW_HEGRENADE;
            
        MenuPojedynek(id);
    }
    else if(zyczenie == id_ak)
    {
        pojedynek[0] = id;
        bronie_pojedynek = CSW_AK47;
            
        MenuPojedynek(id);
    }    
    else if(zyczenie == id_scouty)
    {
        pojedynek[0] = id;
        bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
            
        MenuPojedynek(id);
    }
    else if(zyczenie == id_deagle)
    {
        pojedynek[0] = id;
        bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
            
        MenuPojedynek(id);
    }
    else if(zyczenie == id_awp)
    {
        pojedynek[0] = id;
        bronie_pojedynek = CSW_AWP;
            
        MenuPojedynek(id);
    }
    else if(zyczenie == id_m3)
    {
        pojedynek[0] = id;
        bronie_pojedynek = CSW_M3;
            
        MenuPojedynek(id);
    }
    return JAIL_CONTINUE;
}    

/////////// Pojedynek ///////////
public MenuPojedynek(id)
{
    new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek");
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
            continue;
        new name[64];
        get_user_name(i, name, 63);
        menu_additem(menu, name);
    }
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
}

public Handel_Pojedynek(id, menu, item)
{
    if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
        return;
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_display(id, menu);
        return;
    }
    
    new acces, callback, data[3], szName2[64];
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);
    
    pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
    if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
    {
        pojedynek[1] = 0;
        MenuPojedynek(id);
        return;
    }
    new szName[32];
    get_user_name(id, szName, 31);
    
    ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2);
    client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynek.wav");
    
    RegisterHams(true);
    
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
    set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
    
    jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
    jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
    
    set_user_health(id, 100);
    set_user_health(pojedynek[1], 100);
    
    strip_user_weapons(id);
    strip_user_weapons(pojedynek[1]);
    
    new weapon_name[24];
    get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
    
    new ent = give_item(id, weapon_name);
    new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
    
    cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
    cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
    return vTracerAttack(id, attacker);

public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
    return vTracerAttack(id, attacker);

vTracerAttack(id, attacker)
{
    if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
        return HAM_IGNORED;
    
    if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
        return HAM_SUPERCEDE;
        
    if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
        return HAM_SUPERCEDE;    
    return HAM_IGNORED;
}

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{    
    if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
        return HAM_IGNORED;
        
    jail_set_user_block(id, false);
    SzukajPrzeciwnika();
    return HAM_IGNORED;
}

public WeaponAttack(ent)
{
    new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
    if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
    {
        cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
    }
}        

public client_disconnect(id)
{
    if(pojedynek[1] == id)
        SzukajPrzeciwnika();
}

public SzukajPrzeciwnika()
{
    pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
    if(!pojedynek[1])
        return;
    
    if(is_user_alive(pojedynek[0]))
        set_user_health(pojedynek[0], 100);
        
    set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);    
        
    jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
    set_user_health(pojedynek[1], 100);
    strip_user_weapons(pojedynek[1]);
        
    new weapon_name[24]
    get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);    
    new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
    
    cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}

public RegisterHams(bool:wartosc)
{
    if(wartosc)
    {
        if(fHamKill)
            EnableHamForward(fHamKill);
        else
            fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
        
        if(fHamDamage)
            EnableHamForward(fHamDamage);
        else
            fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
            
        if(fHamTrace)
            EnableHamForward(fHamTrace);
        else
            fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
            

        if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
            EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
        else
        {
            new WeaponName[24];
            get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
            fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
        }
    }
    else
    {
        if(fHamKill)
            DisableHamForward(fHamKill);
            
        if(fHamDamage)
            DisableHamForward(fHamDamage);
            
        if(fHamTrace)
            DisableHamForward(fHamTrace);    
            
        if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
            DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
    }
}
/////////// Pojedynek ///////////
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik killer98 edytował ten post 15.01.2014 00:35

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych