Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TF2] Random Melee Crits


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 14.01.2014 22:43

<!-- BEGIN TEMPLATE: postbit_external -->
<div><div align="center"><font size="4">Melee Random Crits</font><br /><font size="1">A plugin for SourceMod that can disable random crits on all weapons except for melee weapons.</font></div><br /><b>Features</b><ul><li>adds &quot;no random crits&quot; attribute to all non-melee weapons in order to allow weapons to function normally with crit boosts.</li>
</ul><br /><b>Usage</b><br /><br /><i>CVars</i><ul><li><font face="Courier New">random_melee_crits_version</font> - Melee Random Crits version</li>
<li><font face="Courier New">random_melee_crits_selection &lt;0|1|2&gt;</font> - sets which weapons should be allowed to randomly crit (0: no weapons, 1: melee weapons, 2: all weapons)</li>
<li><font face="Courier New">random_melee_crits_debug</font> - set whether the nocrit attribute is visible</li>
</ul><br /><b>Requirements</b><ul><li>SourceMod</li>
<li>TF2Attributes</li>
<li>TF2Items</li>
<li>TF2ItemsInfo</li>
</ul><br /><b>Changelog</b><br /><br /><i>1.4.0</i> (2014-01-13)<ul><li>made TF2Items a required dependency (fixes hooking errors)</li>
<li>fixed variable shadowing warning</li>
</ul><br /><i>1.3.2</i> (2014-01-12)<ul><li>fixed nocrits tag not being set for only melee crits</li>
</ul><br /><i>1.3.1</i> (2014-01-12)<ul><li>moved tag set to timer</li>
</ul><br /><i>1.3.0</i> (2014-01-12)<ul><li>added handling of tf_weapon_criticals</li>
<li>added proper removal of attributes when switching states</li>
</ul><br /><i>1.2.0</i> (2014-01-07)<ul><li>fixed race condition with TF2Items (bug in TF2Items?)</li>
<li>added debug</li>
<li>removed removal of attributes</li>
</ul><br /><i>1.1.0</i> (2014-01-07)<ul><li>fixed plugin not using correct slot for melee</li>
<li>added nocrits tag when enabled</li>
<li>added enable/disable hook</li>
</ul><br /><i>1.0.1</i> (2013-10-02)<ul><li>fixed documentation</li>
</ul><br /><i>1.0.0</i> (2013-10-02)<ul><li>initial release</li>
</ul><br /><b>Installation</b><ol style="list-style-type: decimal"><li>Place <font face="Courier New">plugins/random-melee-crits.smx</font> in your <font face="Courier New">plugins</font> directory.</li>
</ol><br /><b>Download</b><ol style="list-style-type: decimal"><li><a href="https://github.com/f...melee-crits.smx" target="_blank"><font face="Courier New">plugins/random-melee-crits.smx</font></a></li>
<li><a href="https://github.com/f...-melee-crits.sp" target="_blank"><font face="Courier New">scripting/random-melee-crits.sp</font></a></li>
</ol></div>


<!-- END TEMPLATE: postbit_external -->

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych