Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja pluginu



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 herossik

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 14.01.2014 21:38

Witam. Mógłby ktoś mi zkomilować klase cod mod? Bo ten kompilator online nie działa a nie chce mi sie ściągać wszystkich plików.

SMA klasy:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Lekarz";
new const opis[]    = "Posiada 1 apteczke";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_think("medkit", "Think_Apteczki");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

}

public plugin_precache()
{

    sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
    precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
    while(entApteczki > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entApteczki);
        entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{

    ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
    if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczke na runde!");
    }
    else
    {

        ilosc_apteczek_gracza[id]--;

        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
        entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
        entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
        entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


        entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
        set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
        drop_to_floor(ent);


        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
    }
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new dist = 300;
    new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
    {
        new Float:forigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {
            new pid = entlist[i];

            if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
                continue;

            new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
            new zdrowie = get_user_health(pid);
            new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
            if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
        }

        entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
    {
        remove_entity(ent);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
        set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

    new Float:forigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

     message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + dist );
    write_coord( iOrigin[2] + dist );
    write_short( sprite_white_apteczki );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 255 ); // r, g, b
    write_byte( 100 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 0 ); // speed
    message_end();

    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


    return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 14.01.2014 21:41

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Czeski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.01.2014 21:55

http://www34.zippysh...02224/file.html

 

proszę :)


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na mój serwer SuperHero2. Wybierz Herosa i stań po dobrej lub złej stronie! Uratuj świat, albo go zniszcz! Każdy heros posiada supermoce! Twórz klany i rozwijaj je wraz z przyjaciółmi! Pierwszy taki mod na świecie! 100% POLSKI! 0 BINDOWANIA!

  • IP: 176.9.142.200:27081

Wbijaj!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych