Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o klase "Prabany drwal"

klasa drwal pomoc predator 1/1

Najlepsza odpowiedź Atroven , 14.01.2014 21:43

Zrobiłem ale nie da sie tego skomplikować bo wyskakują błędy,a dodatkowo nie wiem czy zadziała jak sie poprawi błędy. Ja nie umiem naprawić zbytnio..

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_GODMOD 5  //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
        
new const nazwa[]   = "Porabany Drwal";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;



if(!ma_perk[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 &&

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    

    return HAM_IGNORED;

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/cod/w_drwal.mdl");
    precache_model("models/cod/p_drwal.mdl");
    precache_model("models/cod/v_drwal.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2);

    if(ma_klase[id])
    {
        if(weapon == CSW_M3)
        {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_drwal.mdl")
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_drwal.mdl")
        }
    }
}

public cod_class_skill_used(id)
{
     if(!is_user_alive(id))
     return;
    
     if(wykorzystal[id])
     {
     ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
     return;
     }

     wykorzystal[id] = true;
     set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
     show_hudmessage(id, "~~Aktywowales moc~~^nMasz 5 sekund^nWyrznij przeciwnikow!");
     
     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
     set_user_footsteps(id, 1);
     set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
     write_short(CZAS_GODMOD)
     message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
     if(!is_user_connected(id)) return;

     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     set_user_footsteps(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
     wykorzystal[id] = false;
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Sebqu

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:65
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 14.01.2014 20:52

Proszę o klase "Porabany drwal" klasa ma posiadać:

-Model siekiery zamiast noża :http://cscz.gamebanana.com/skins/13797 (ten model)
-1/1 z siekiery

-po naciśnieciu E 5 sek niewidzialności

-gail

 

życie:50(czyli 150 hp :D)

inteligencja:0

wytrzymałość:50

kondycja:0

 

 

Jest to ostatnia klasa do mojego serwa dlatego bardzo mi na niej zależy

 


>Zapraszamy na nowo otwarty serwer Cod Mod!!!<

>IP:193.143.121.96:27085<

>Sloty:20<

>Czas Mapy:20min<

>Fast Download:Tak<

b_350_20_5AA6D3_246992_FFFFFF_FFFFFF.png

UWAGA!!! Organizujemy dwa konkursy, w których do wygrania jest cs 1.6 na steama!!! Więcej informacji na forum i facebooku.

 

#2 Atroven

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 14.01.2014 21:43   Najlepsza odpowiedź

Zrobiłem ale nie da sie tego skomplikować bo wyskakują błędy,a dodatkowo nie wiem czy zadziała jak sie poprawi błędy. Ja nie umiem naprawić zbytnio..

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_GODMOD 5  //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
        
new const nazwa[]   = "Porabany Drwal";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;



if(!ma_perk[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 &&

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    

    return HAM_IGNORED;

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/cod/w_drwal.mdl");
    precache_model("models/cod/p_drwal.mdl");
    precache_model("models/cod/v_drwal.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2);

    if(ma_klase[id])
    {
        if(weapon == CSW_M3)
        {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_drwal.mdl")
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_drwal.mdl")
        }
    }
}

public cod_class_skill_used(id)
{
     if(!is_user_alive(id))
     return;
    
     if(wykorzystal[id])
     {
     ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
     return;
     }

     wykorzystal[id] = true;
     set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
     show_hudmessage(id, "~~Aktywowales moc~~^nMasz 5 sekund^nWyrznij przeciwnikow!");
     
     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
     set_user_footsteps(id, 1);
     set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
     write_short(CZAS_GODMOD)
     message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
     if(!is_user_connected(id)) return;

     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     set_user_footsteps(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
     wykorzystal[id] = false;
}






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, drwal, pomoc, predator, 1/1

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych